Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotobeheer Software

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotobeheer Software

    Hallo,

    welke software vinden jullie de beste om je kiekjes te beheren, en er bv tekst aan toe te voegen?

    Mvg Noets

  • #2
    ACDSee 4

    Comment


    • #3
      ACDSee 5
      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #4
        AcDSee 5

        Comment


        • #5
          ACDSee 5 en Compupic Pro http://www.photodex.com
          Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

          Comment


          • #6
            Thumbplus
            www.cerious.com

            Groet,
            Piet Gerritsen

            Comment


            • #7
              Ongetwijfeld ACDSee 5 powerpack.

              groetjes,
              Kristien
              Olympus E500
              take the time it takes so it takes less time...
              www.pnh.be

              Comment


              • #8
                Originally posted by k10
                Ongetwijfeld ACDSee 5 powerpack.

                groetjes,
                Kristien
                Powerpack, nieuwsgierig als ik ben Kristien. Wat houd dit powerpack in? Alvast bedankt
                Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                www.wondermooi.be
                www.patrickbillen.be

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tommie
                  Originally posted by k10
                  Ongetwijfeld ACDSee 5 powerpack.

                  groetjes,
                  Kristien
                  Powerpack, nieuwsgierig als ik ben Kristien. Wat houd dit powerpack in? Alvast bedankt
                  Daar zit buiten de ACDSee 5 ook nog een editor in (kan zeer snel geopend worden vanuit je vieuwer) en een programma om een simpele wijze een slideshow te maken met achtergrond muziek.

                  Het editor programma gebuik ik eigenlijk uitsluitend om rode ogen te corrigeren. Dit gaat in dit programma goed en gemakkelijk. Voor de rest gebuik ik steeds photoshop(elements).
                  De slideshow is gewoon leuk om je beste familiefoto's op een plezante manier te laten zien...

                  Het powerpack kan je ook gerust uittesten via de site van ACDsee.

                  Is je nieuwsgierigheid bevredigd?

                  En euh, geen dank, 't graag gedaan!

                  groetjes,
                  Kristien
                  Olympus E500
                  take the time it takes so it takes less time...
                  www.pnh.be

                  Comment


                  • #10
                    Ik bedoelde ook eigenlijk ACDSee 5 Powerpack
                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Vejito
                      Ik bedoelde ook eigenlijk ACDSee 5 Powerpack
                      Leuk hé!

                      groetjes,
                      Kristien
                      Olympus E500
                      take the time it takes so it takes less time...
                      www.pnh.be

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb hier nog iemand zien verwijzen naar Imatch? Geen gebruikers van dit veelzijdige programma? Mmisschien is het wel wat complex voor beginners.

                        http://www.photools.com/

                        Comment


                        • #13
                          Ik gebruik thumbsplus 4.5 tot mijn zeer grote tevredenheid. ACdsee kon daar in het verleden langs geen kanten tegenop maar dat kan ondertussen veranderd zijn. Weet niet meer welke versie ik van dat programma getest heb.

                          Maar als je nog even kan wachten er komt een nieuwe uit gemaakt door adobe en zal normalerwijze photoshop album heten. Hij ziet er mij ook veelbelovend uit en een goeie integratie met photoshop is verzekerd.

                          Ik gebruik eigenlijk ook nog vaak breezebrowser dat een fantastisch programma is maar deze moet wel steeds alle foto's opnieuw inlezen wat voor heel grote folders wel lang kan duren. Maar voor de rest is dit programma subliem en zeker als je een Canon foto camera hebt.

                          Als je een viewer wilt moet je voor irfanview gaan (kan ook wel wat fotomanagemnt aan) deze is gewoonweg onklopbaar en nog gratis op de koop toe.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by peter
                            Ik heb hier nog iemand zien verwijzen naar Imatch? Geen gebruikers van dit veelzijdige programma? Mmisschien is het wel wat complex voor beginners.

                            http://www.photools.com/


                            Yep ! Ik gebruikt die Heeft inderdaad veel mogelijkheden, maar ik gebruik enkel de "simpele" database functie. Heeft volgens mij enkele serieuse voordelen ( maar vermits ik ook niet ALLE andere programma's ken ... d'r kunnen er nog zijn die dat kunnen)
                            - wat ik vooral interessant vond ( hoofdreden van mijn keuze ): ik werk evengoed met foto's op HD als floppy, als CD als .... En altijd zijn de thumbnails te zien, de complete categorien toewijzing, de beschrijving , noem maar op. Je kan ook gemakkelijk alles invoeren op HD, en dan verplaatsen naar CD.
                            - Dat princiepe van categorie-toewijzing is erg gemakkelijk om achteraf iets terug te vinden.
                            In elk geval, ik ben een tevreden gebruiker en durf het best aanraden voor anderen die nog zouden op zoek zijn.
                            My 2 Eurocents
                            ---
                            darix
                            afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
                            D70s

                            Comment


                            • #15
                              Ik werk met XP PRO en daarin zitten reeds enkele goede tools gebakken voor het bekijken van je mappen, de filmstrip enz... Verder organiseer ik mijn mappen zeer struktureel, datums, benamingen, enz...

                              Probeer nu enkele zaken uit zoals ACDsee 4 en Irfanview 3.8 waar ook wordt naar verwezen in het boek 'digitale fotografie'.

                              Ook bij de Canon die ik aanschafte zat een programma dat kan bekoren, alleen is de interface wat Sci-Fi naar m'n mening met roterende tunnel effecten op een tijdlijn ... leuk om te zien, niet top wat overzicht betreft.

                              Hope it helps ...
                              Philippe

                              Comment

                              Working...
                              X