Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale foto lijsten!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale foto lijsten!

    Nu heb ik vandaag gezien dat je kleine lcd kaders kunt kopen waar op je digitale foto's kunt laten afspelen! Nu ja dat lijkt mij nog handig, zo worden alle foto's nog ns gepresenteerd! Iemand ervaring mee met dit hebbedingetje?

    Super7
    D100 en nog veel wensen!

  • #2
    Re: Digitale foto lijsten!

    dacht dat die vrij duur waren en nogal beperkt
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Digitale foto lijsten!



      pixmania heeft enkele varianten ,geen ervaring mee

      Comment


      • #4
        Re: Digitale foto lijsten!

        Op het werk hebben wij ooit zo een digitaal fotokader van Philips gekocht als cadeau voor een werknemer (was op mijn aanraden toen ). Ik moet zeggen dat de kwaliteit van het beeld mij enorm verbaasde. Ik vond het een prachtig ding (de ontvanger ook), enige nadeel is dat het kadertje maar twee uur zonder stroom kan, maar dat is ook niet onoverkomelijk. Je kan er ook geheugenkaartjes insteken. Prijs was iets van een 250 euro meende ik.
        ...Canon EOS D...
        .:Mijn website in opbouw:.

        Comment


        • #5
          Re: Digitale foto lijsten!

          Philips kaders staan in promo momenteel 199 € btw in
          kijk maar op www.biass.be en daar onder de publicaties de laatste folder
          of op deze link http://www.biass.be/zoomify/zoomify....=12_nl&lang=nl
          fotowebsite: www.edwinfoto.com
          Lara's website: http://www.houdevelt.com
          fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            Re: Digitale foto lijsten!

            Bedankt voor de reactie's!! De Philips heeft wel een mooie disign, prijs is wel niet gekoop voor zijn klein schermpje! 7" is maar een klein fotoke!

            Zal ns proberen te gaan kijken naar een winkel waar ik die ns real time kan zien!

            Super7
            D100 en nog veel wensen!

            Comment


            • #7
              Re: Digitale foto lijsten!

              allezins bedankt voor de tip, ik was net op zoek naar een cadeau-idee !
              Ik heb het erop gewaagd en zo'n kadertje bij Pixmania besteld. Zal binnen een 2tal weken laten weten wat ik (en de ontvanger...) ervan vind.

              Comment


              • #8
                Re: Digitale foto lijsten!

                Is dat kadertje van pixmania 10 * 15 cm of 15 cm diagonaal? Vind het gelijk niet op de website.
                http://francks.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Re: Digitale foto lijsten!

                  het is 5.6", dus ca. 14cm diagonaal (11 x 9 ongeveer)

                  Ik heb het kadertje van Pixmania sinds vandaag ontvangen. De eerste indruk was even heel slecht, ik dacht dat het niet werkte en wilde de boel al terugsturen! Het bleek 'alleen maar' het meegeleverde batterijtje voor de afstandsbediening te zijn dat niet meewerkte. (De kader laat zich alleen bedienen via de afstandsbediening). Gelukkig hadden we een andere afstandsbediening met exact hetzelfde type batterij, even getest, en onmiddellijk resultaat. Slechte punten dus voor de leverancier.

                  Op het eerste zicht : het wordt geleverd met 3 verschillende plastic 'kaders', zwart, donkergrijs en donkerbruin. Deze laatste valt wel tegen, het is effen donkerbruin, helemaal geen 'hout-look' zoals ik gehoopt had en zeker veel donkerder dan het er op de pixmania site uitziet. De 'body' van het ding voelt misschien een beetje prullerig aan maar als het neerstaat met het grijze frame (mijn voorkeur, de andere zijn even goed) ziet het er toch wel mooi en degelijk uit.

                  Kwaliteit van het beeld : redelijk goed voor z'n prijs !! Bij 1 foto met veel felle kleuren lijken de kleuren wat door elkaar te vloeien, maar voor de meeste foto's is de kwaliteit zeker behoorlijk. Gezien de afmetingen van het schermpje doen de portretten het zeker beter dan de 'landschappen' of foto's waarop het onderwerp verderaf is.
                  Het is in ieder geval een super geschenk voor mijn moeder om de vele foto's van haar kleinkinderen in de woonkamer te halen. En vooral dan, de filmpjes, met geluid! (mpeg, avi). En ik denk dat oma, die helemaal geen computer heeft, het nog leuker zal vinden, een tweede bestelling tegen de kerstperiode zal zeker volgen. De bediening is heel eenvoudig trouwens.

                  Ik ben dus tevreden, en we zijn weer een jaartje verlost van het moeilijke probleem van welke cadeaus te kopen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Digitale foto lijsten!

                    nog vergeten : anders dan dat van Philips heeft dit geen intern geheugen, je stopt er dus gewoon een geheugenkaart in. (Zo dient die oude 256MB CF ook nog voor iets ).
                    Je kan ook MP3's op de geheugenkaart zetten, de 'slideshow' stand speelt deze dan af tegelijk met de foto's. Verder kan je manueel browsen door de foto's, filmpjes of mp3's, en bij de foto's inzoomen & pannen, roteren, volgende-vorige kiezen. De overgang tussen de foto's kan je vast kiezen uit een 10tal opties of random laten; de tijd dat elke foto blijft staan is variabel tussen 1 en 10 seconden.
                    En last but not least er zit een stroomadaptor bij, ik heb het al terug ingepakt en er niet eens op gelet maar ik denk niet dat het op batterijen kan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Digitale foto lijsten!

                      Als reactie op dit topic heb ik 'maak zelf een digiframe' topic geopend
                      Hoop dat het een 2de kijk geeft op digiframes, en als je graag an dingen prutst is dit ideaal.

                      -M-
                      Mijn site...
                      vandaelefotografie.be
                      * BD0916BE *

                      Comment

                      Working...
                      X