Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Cashback

    Heeft er iemand nog een boekje "cashback" bonnetjes van Canon?
    Ik zou graag de 580EX flits en de 70-300DO lens kopen en met die bonnekes zou ik in totaal toch zo'n 150EUR uitsparen.

    Bedankt!

  • #2
    Re: Canon Cashback

    Op de site van Canon kan je een boekje aanvragen.
    Hier is de link:

    Comment


    • #3
      Re: Canon Cashback

      Oorspronkelijk geplaatst door Ketut Bekijk bericht
      Op de site van Canon kan je een boekje aanvragen.
      Hier is de link:
      http://canonextrapromotion.onlinerebates.com/faq.aspx
      Dat heb ik al geprobeerd maar na 2 maanden wachten en nieuwe pogingen nog niets in de bus gekregen...
      Niemand een boekje op overschot?

      Comment


      • #4
        Re: Canon Cashback

        ik heb er nog eentje over.

        Ook het boekje aangevraagd via de site, na lang wachten nog eens en uiteindelijk zaten er twee boekjes in de brievenbus. Ik had er dan ook nog eens twee gekregen van de buurvrouw die bij Canon werkt.

        Maar ... er is maar één terugbetaling per persoon !!!
        Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

        Comment


        • #5
          Re: Canon Cashback

          ik heb er een en je mag het van mij hebben

          Comment


          • #6
            Re: Canon Cashback

            Mocht er eentje over zijn....(voor een 580EX).....


            Greetz,

            The Fonz
            Exactemundo!

            Comment


            • #7
              Re: Canon Cashback

              Ik heb eveneens nog een volledig boekje.
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

              Comment


              • #8
                Re: Canon Cashback

                Heb nog volledig boekje liggen, ben je van omgeving aartselaar/antwerpen mag je er gerust achter komen.

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Cashback

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mr Mojo Bekijk bericht
                  ik heb er nog eentje over.

                  Ook het boekje aangevraagd via de site, na lang wachten nog eens en uiteindelijk zaten er twee boekjes in de brievenbus. Ik had er dan ook nog eens twee gekregen van de buurvrouw die bij Canon werkt.

                  Maar ... er is maar één terugbetaling per persoon !!!
                  Als ik het goed begrijp kan men enkel maar voor één artikel geld terug krijgen .
                  Als men bv een lens en een converter aankoopt kan men enkel maar voor één van de twee een cashback verkrijgen ,klopt dat ?

                  wingske

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon Cashback

                    Oorspronkelijk geplaatst door wingske Bekijk bericht
                    Als ik het goed begrijp kan men enkel maar voor één artikel geld terug krijgen .
                    Als men bv een lens en een converter aankoopt kan men enkel maar voor één van de twee een cashback verkrijgen ,klopt dat ?

                    wingske
                    Nee hoor. Voor elk artikel in het boekje kun je slechts eenmaal een teruggave vragen. Zo staat het er. - maar ik heb het ook tien keer moeten lezen voor ik dat door had. Inmiddels teruggave gehad voor de EF TC2x, 580EX en voor de EF17-40 is inmiddels op de bus gedaan. De rest van het boekje is over...
                    meer over mijn fotografie is te vinden op
                    http://www.nandoonline.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon Cashback

                      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                      Nee hoor. Voor elk artikel in het boekje kun je slechts eenmaal een teruggave vragen. Zo staat het er. - maar ik heb het ook tien keer moeten lezen voor ik dat door had. Inmiddels teruggave gehad voor de EF TC2x, 580EX en voor de EF17-40 is inmiddels op de bus gedaan. De rest van het boekje is over...
                      Ahhh, ik had begrepen dat je maar één van de bon's mag gebruiken. Goed dat ik dat weet! Thx!

                      Michiel
                      Canon R | Leica Q
                      EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                      Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                      [/COLOR]

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon Cashback

                        Ik zoek ook nog een boekje, heb namelijk de 17-40 gekocht. Heb het boekje ook al besteld via de link ongeveer een maand geleden, maar nog niets aangekregen vrees ek. Ben van Antwerpen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon Cashback

                          Het boekje zal wel komen ... maar wanneer is een andere vraag. Indien je graag het bonnetje hebt, kan je het steeds komen halen. Ikzelf ben van Meise, maar ik denk dat nog andere mensen je hierbij willen helpen.
                          Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon Cashback

                            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                            Nee hoor. Voor elk artikel in het boekje kun je slechts eenmaal een teruggave vragen. Zo staat het er. - maar ik heb het ook tien keer moeten lezen voor ik dat door had. Inmiddels teruggave gehad voor de EF TC2x, 580EX en voor de EF17-40 is inmiddels op de bus gedaan. De rest van het boekje is over...
                            Bedankt voor de reaktie ,ga er nu dadelijk werk van maken zie .

                            wingske

                            Comment

                            Working...
                            X