Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leerling zoekt leraar!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leerling zoekt leraar!

    Hallo beste BD'ers,

    ik ben sinds zo'n twee maand met fotografie begonnen door het aankopen van een Nikon D70. Nu na twee maand ben ik al lichtjes vooruit geraakt, maar niet genoeg naar mijn zin. Ik ben dus beginnen zoeken naar fotoclubs/fotografiecursussen maar vond niet onmiddellijk iets in de buurt en ik heb het al vrij druk in de week (muziek, school, ...).
    Daardoor doe ik dus volgende oproep: Wie wil met mij is een dagje (en als het goed meevalt misschien meerdere dagen) gaan fotograferen en mij overstelpen met tips, trucks en allerhande technische en meer praktische informatie? Wie wil mij graag als halve 'leerjongen' wat meer bijbrengen ivm. fotografie?

    Ikzelf ben van regio Brussel-Leuven-Mechelen (Kampenhout) en kan mij gemakkelijk naar één van deze steden verplaatsen.

    Hopend op positieve reacties!

    joghem

  • #2
    Re: Leerling zoekt leraar!

    veel hier lezen mijn beste en veel schieten, maar wie weet zit er een BD,er in je buurt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Leerling zoekt leraar!

      Zoals Bouk al zegt, lezen en schieten. Zo heb ik ook mijn kennis opgedaan en doe dat nog steeds
      Het is natuurlijk makkelijker als je irl tips krijgt maar dat gaat ook niet echt veel sneller omdat je toch je eigen stijl gaat ontwikkelen. Het kan natuurlijk zijn dat je die al in je hebt,ik ben nog steeds naar de mijne aant zoeken .
      Ik ben van Meerbeek (das nie zo ver van u en mijne smoel staat ook op die googlemap hierboven ) maar of je van mij nu veel gaat leren weet ik niet maar anders moet je me maar toevoegen op MSN.
      Spreek anders nog eens af met je nicht Zinaida voor enkele uurtjes, schiet er op los en aan de hand van de resultaten kan je de volgende keer meer gericht werken.
      Ergens plaatjes gaan schieten met een idee in je achterhoofd van welke richting je uit wil doet wonderen. Je schiet minder en procentueel gezien heb je betere foto's.

      Dixie
      ooit ... .

      Comment


      • #4
        Re: Leerling zoekt leraar!

        ik ben van vilvoorde.
        men meetingpoint staat ook op google map.

        ben nikon gebruiker.. of ge veel van mij gaat leren, dunno
        fotofun al zeker wel!
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Leerling zoekt leraar!

          Ik ben van Tremelo en zoek ook een leraar.

          Liefst enen die de gaas doet branden, de klinken repareert en de vrouwen ambeteert.

          Vooral dat laatste eigenlijk en af en toe een goei pint

          Comment


          • #6
            Re: Leerling zoekt leraar!

            Alvast heel erg bedankt moeikketreimeloe en parakiet. Ik neem nog verder contact met jullie op ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Leerling zoekt leraar!

              Ik ben van S'nokkezeel en ben regelmatig op pad...zal eens iets laten weten
              Alles moet weg.....

              Comment

              Working...
              X