Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's beveiligen tegen kopieren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's beveiligen tegen kopieren

    Graag had ik vernomen, hoe ik foto's kan beveiligen tegen het kopieren
    de site is gemaakt in Frontpage.

    Groetjes en dank.

  • #2
    Dit topic is al eens eerder besproken.
    Dus doe effe een search.
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

    Comment


    • #3
      Sorry jongen; print-screen kan elke copy-protection overwinnen

      Greetz
      My Flickr

      Comment


      • #4
        Neen , Mimmo, dat kan niet.
        Van het moment je een foto kan zien op het net , kan je ze kopieeren.
        Wat je wel kan doen is bv. met een javascript de rechtermuisknop uitschakelen.
        Maar niets belet iemand om een printscreen te maken. Of een capture te doen van je foto.
        Zo is het.
        Als je iets op 't net plaats kan het gekopieerd worden.
        Je kan er wel een Copyright bij zetten , maar of ze zich daar iets van aantrekken???

        Comment


        • #5
          Het kan wel maar dan moet iedereen die de fotos wil zien deze met een speciale browser bekijken. Dan is ook print-screen uitgeschakeld. Ben dit verhaal eens tegengekomen maar weet er verder het fijne niet van.

          Als je je fotos echt wil beschermen moeten ze beter niet op het net staan.



          Groeten,
          Ronald
          http://fotografie.jouwweb.nl/

          Comment


          • #6
            Ik denk ook dat het gaat! Bekijk htmlguardian maar eens nice stuff hoor. Die kan zelfs je printscreen afzetten en nog veel meer. Trouwens denk ik niet dat iemand je foto's zomaar steelt, want een goede foto vind je veel sneller op websites waar er wereldwedstrijden fotografie gehouden worden. Daar vind je snel alleen maar knap werk hoor.
            Tiggy - Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Een foto kan je altijd van het net halen, ook al disable je via java- of andere toestanden de rechtermuisknop of printscreen functie. Je kan altijd in de broncode van de webpagina de locatie van de foto vinden of de foto in je temporary internet files gaan zoeken ...

              :: http://www.dpix.be ::

              Comment


              • #8
                Michel en de anderen

                Hartelijk dank ben een stuk wijzer geworden.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Frederik
                  Een foto kan je altijd van het net halen, ook al disable je via java- of andere toestanden de rechtermuisknop of printscreen functie. Je kan altijd in de broncode van de webpagina de locatie van de foto vinden of de foto in je temporary internet files gaan zoeken ...


                  Htmlguardian al bekeken? Code is gecodeerd, daar haal je het absolut niet uit, btw kunt je zelfs via een of andere weg geen toegang verschaffen aan je broncode.
                  Tiggy - Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    Tiggy, in je temporary internet files vind je zowat alles terug..ook de foto.

                    Zet de foto er gewoon niet al te groot(bv. 400x300px) en in niet de beste kwaliteit op, met een copyright notice op de foto.

                    Iemand die dit download, kan er bijster weinig mee aanvangen.
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tiggy
                      Htmlguardian al bekeken? Code is gecodeerd, daar haal je het absolut niet uit, btw kunt je zelfs via een of andere weg geen toegang verschaffen aan je broncode.
                      [/quote]

                      Hhmm heb eens eventjes zitten Googlen en moet zeggen, de info die ik heb gevonden klinkt veelbelovend. Het programma is nu aant binnenlopen, wel vrij langzaam - 7KiB/s - dus we gaan dat eens uitproberen hé

                      Bedankt voor de info, zo heb ik ook weer eens bijgeleerd

                      :: http://www.dpix.be ::

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tom314
                        Tiggy, in je temporary internet files vind je zowat alles terug..ook de foto.

                        Zet de foto er gewoon niet al te groot(bv. 400x300px) en in niet de beste kwaliteit op, met een copyright notice op de foto.

                        Iemand die dit download, kan er bijster weinig mee aanvangen.
                        tom314, in je temporary internet files staat de foto in stukjes (met htmlguardian hè) en onder een andere naam, ga jij die dan nog vinden? Have fun, als ge zoveel moeite doet voor een foto van mij, dan krijgt ge hem Ik zeg niet dat het programma onfeilbaar is, maar ge hebt het ni gemakkelijk. This altijd een uitdaging hè
                        Tiggy - Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Tiggy
                          tom314, in je temporary internet files staat de foto in stukjes (met htmlguardian hè) en onder een andere naam, ga jij die dan nog vinden? Have fun, als ge zoveel moeite doet voor een foto van mij, dan krijgt ge hem Ik zeg niet dat het programma onfeilbaar is, maar ge hebt het ni gemakkelijk. This altijd een uitdaging hè
                          Ik heb er heel eventjes eens een html-bestandje mee onder handen genomen, het ziet er op het eerste zicht wel goed uit. Wat mij wel ongelooflijk enerveert nu is het feit dat je een pop-up te zien krijgt met de boodschap dat de pagina beveiligd is door html guardian

                          :: http://www.dpix.be ::

                          Comment


                          • #14
                            tiggy, dan heb je de screenshot nog hé.
                            ToM.___ //Fuji s602.
                            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                            It goes to 11 you know? 1 louder.

                            Comment


                            • #15
                              http://delphi.cartall.com.pl/htmlguard/

                              gewoon maar om te zeggen dat alles te omzeilen is. Gebruik gewoon een goed copyright of zet je fotos niet op het net

                              Comment

                              Working...
                              X