Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaventem

    Mag je fotograferen in de luchthaven van Zaventem? Doe men eindwerk over luchthaven/vaart fotografie...

    mvg

    xxx Julie (vriendin van hans)

    Even verplaatst naar een wat passender forum Xarder.
    Last edited by Xarder; 6 september 2006, 16:43.
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

  • #2
    Re: Zaventem

    Oorspronkelijk geplaatst door Hanzzz Bekijk bericht
    Mag je fotograferen in de luchthaven van Zaventem? Doe men eindwerk over luchthaven/vaart fotografie...

    mvg

    xxx Julie (vriendin van hans)
    ja lijkt me geen probleem.
    Maar natuurlijk niet ACHTER de douane, daar kom je enkel als je een vliegticketje hebt

    Comment


    • #3
      Re: Zaventem

      Oorspronkelijk geplaatst door Purple Ice Bekijk bericht
      ja lijkt me geen probleem.
      Maar natuurlijk niet ACHTER de douane, daar kom je enkel als je een vliegticketje hebt
      Zou ik niet te hard zeggen. Zeker niet met de huidige strenge veiligheidsmaatregelen. Ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met de luchthavenpolitie en daar je uitleg doet.

      Greetz X.

      Comment


      • #4
        Re: Zaventem

        Neem gewoon contact op met de mensen van BIAC, die zullen het best geplaatst zijn om je te helpen in je project.
        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

        Comment


        • #5
          Re: Zaventem

          Toen wij er waren (begin dit jaar) op een rondleiding, mocht alles (ook achter douane) maar niet (absoluut niet) van douane en de veiligheidsmaatregelen.
          ----
          http://www.wispr.be

          Comment


          • #6
            Re: Zaventem

            Hoi Witham77,

            Sinds begin vorig jaar en nu is er alleen wel weer het een en ander voorgevallen . Gewoon contact opnemen met de juiste instantie lijkt mij echt het verstandigste. Vorig jaar mocht je nog in ieder treinstation in NL probleemloos foto's trekken. Begin maart echter werden we met een klein clubje zonder pardon het treinstation van Den Bsoch uitgebonjourd omdat we daar foto's aan het maken waren. Er werd ons gevraagd of we toestemming hadden, zo niet, mochten we vertrekken of de toestellen opbergen.

            Greetz X.

            Edit vorig jaar = dit jaar
            Last edited by Xarder; 6 september 2006, 22:03.

            Comment


            • #7
              Re: Zaventem

              Heb eveneens voor de avondschool een paar keer mensen gaan fotograferen in zaventem, zowat alles wat er te zien is, niet op de vingers getikt.

              Comment


              • #8
                Re: Zaventem

                In de omgeving van de veiligheidscontrole staan héél duidelijk borden met verbod tot fotograferen, dus veronderstel ik dat het op andere plaatsen wél mag. Informeren kan natuurlijk nooit kwaad
                Canikon 40D - D200, D300

                Comment


                • #9
                  Re: Zaventem

                  Al ik u was zou ik eerst contact opnemen met de luchthaven.
                  er worden daar regelmatig geleide bezoeken georganiseerd en dan ku je ook een kijkje nemen achter de schermen.

                  als je duidelijk maakt dat dit voor een eindwerk is kan het zijn dat ze iets extra doen en dat je op plaatsen kan komen waar je normaal niet terecht kan.

                  Informatie aanvragen kan je gemakkelijk doen door een mailtje te sturen naar info@biac.be.
                  http://www.brusselsairport.be

                  Greetz
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment

                  Working...
                  X