Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fly-in, binnenkijken tijdens de landing (foto's nu gepost via Imageshack)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fly-in, binnenkijken tijdens de landing (foto's nu gepost via Imageshack)

    Tijdens het landen van de vliegtuigen heb ik geregeld drie foto's na elkaar gemaakt, ééntje van het landen zelf, dan één om een close-up te krijgen van de piloot (en passagiers), en dan nog één om de achterkant in beeld te krijgen.
    Dit zijn dus beelden van net na het landen, panning in close-up .
    Gelukkig is de 100-400 een schuifzoom, dat gaat veel sneller dan wanneer je moet draaien .
    Deze vliegtuigen waren bij een groep van 14 oldtimers die uit Engeland kwamen overvliegen om even naar de meeting te komen, hier moest ik dus wel heel snel zijn, want die zijn allemaal heel kort na elkaar geland.

    Even naar de fotograaf kijken


    Die heeft misschien wat last van het vliegen


    Deze oldtimer (en dan heb ik het niet over de piloot) heeft volgens mij toch al heel wat meegemaakt :


    Voor de liefhebbers van oude en nieuwe vliegtuigen, het complete album staat vanaf nu online .

    (De meeste foto's zijn wel in batch verwerkt omdat het anders te lang zou duren. Sommige foto's zouden eigenlijk wel iets beter bewerkt moeten worden om er meer uit te halen.)
    Last edited by Black B@ndit; 5 september 2006, 16:02.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing

    Ik zal wel even op je album gaan kijken Bart want hier zijn de foto's helaas niet zichtbaar. (direct linking not allowed foutbericht van fotopic)
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing

      Er staan wel prachtige foto's op je site. mvg duindistel

      Comment


      • #4
        Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing

        Btw Bart ...wij moeten vlak naast elkaar hebben gestaan.
        Die laatste foto's op je site van die schoktest of hoe moet je zoiets noemen heb ik ook genomen
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment


        • #5
          Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing

          Bart,
          In je link moet je &original=1 wegdoen (enkel voor betalende fotopic klanten).
          Je kunt dit vervangen door &quality=98 (bij 100 wordt hij te groot :232 KB).
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Bart,
            In je link moet je &original=1 wegdoen (enkel voor betalende fotopic klanten).
            Je kunt dit vervangen door &quality=98 (bij 100 wordt hij te groot :232 KB).
            Vroeger moest ik alleen achter bijvoorbeeld "images1" de 1 wegdoen, maar dat blijkt niet meer te werken. Ik kon de foto's zelf wel zien, daarom dacht ik dat alles in orde was.

            Ik heb ze nu maar via Imageshack gepost, maar daar gaat alles tegenwoordig heel erg traag .

            Hopelijk kan iedereen nu de foto's zien .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing (foto's nu gepost via Imageshack)

              Andere benadering

              Comment


              • #8
                Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing (foto's nu gepost via Imageshack)

                Waarom niet ?
                Goed vastgelegd.

                offtopic: die madam in foto 2 haar blik: was dat voor of na de vlucht?

                Comment


                • #9
                  Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing (foto's nu gepost via Imageshack)

                  Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                  offtopic: die madam in foto 2 haar blik: was dat voor of na de vlucht?
                  Dat was net toen het vliegtuigje de runway raakte.
                  Ik denk dat ze blij was dat ze weer op vaste grond stond .
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fly-in, binnenkijken tijdens de landing (foto's nu gepost via Imageshack)

                    Wat een leuke foto's,. Vooral nr 2. Ze heeft er niet veel vertrouwen in of al een betje luchtziek.
                    ____________________________________________
                    Met vriendelijke groet. Nico H
                    Mijn vliegtuig foto site

                    Comment

                    Working...
                    X