Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

defantiedagen arrivals

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • defantiedagen arrivals

    Last edited by desertstorm; 2 september 2006, 14:06.
    the sky is the limit

  • #2
    Re: defantiedagen arrivals

    De foto is wel scherp, maar bij een propellervliegtuig gebruik je best niet zo'n korte sluitertijd. Nu is het net alsof de motor is uitgevallen, en dat het vliegtuig gaat crashen .

    1/2000sec is dus véél te kort, ik fotografeer ze meestal op 1/250 - 1/320 sec.

    Bij een jet kan je zonder problemen een heel korte sluitertijd gebruiken, en die zal je dan ook nodig hebben want die zijn meestal ook sneller.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: defantiedagen arrivals

      Idd, wat hierboven staat. Maar kleuren en scherpte

      Btw, defEntie denk ik

      Comment


      • #4
        Re: defantiedagen arrivals

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        De foto is wel scherp, maar bij een propellervliegtuig gebruik je best niet zo'n korte sluitertijd. Nu is het net alsof de motor is uitgevallen, en dat het vliegtuig gaat crashen .

        1/2000sec is dus véél te kort, ik fotografeer ze meestal op 1/250 - 1/320 sec.

        Bij een jet kan je zonder problemen een heel korte sluitertijd gebruiken, en die zal je dan ook nodig hebben want die zijn meestal ook sneller.
        kheb beetje geprobeert et die sluitertijden, maar ik heb sinds 2 weken een 50-500mm dus het was zo al niet gemakkelijk om foto's te nemen, twas de eerste keer dat ik ze uitprobeerde, prima lens, juist het gewicht valt beetje zwaar uit, mja, dat komt wel goed, dank voor de goede comentaar.
        groetjes
        the sky is the limit

        Comment

        Working...
        X