Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtelijke foto's.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nachtelijke foto's.

    Foto's genomen tijdens een tuinfeest afgelopen weekend waar men mij gevraagd had om wat foto's te komen nemen.
    Ik weet ook wel dat dit geen bijster interessant ondewerp is voor wie daar zelf niet aanwezig was, maar het gaat me hier vooral over de technische uitvoering.
    Daar had ik nu graag wel eens wat feedback over gekregen. Dit soort opnames is voor mij niet zo evident.
    Foto's werden genomen met de Nikon D200 en Nikkor 50mm 1.8, de aanwezige verlichting bestond uit tuinverlichting en een stel gekleurde spots. Niet geflitst en alleen gebruik gemaakt van het omgevingslicht, uit de hand.

    F2 - 1/60" - ISO400 :


    F2 - 1/80" - ISO1000 :


    F2 - 1/50" - ISO400 ;
    fotosite

  • #2
    Re: Nachtelijke foto's.

    Technisch kan je er nog weinig aan verbeteren denk ik hoor, goed uitgewerkt. Het enige wat ik mis bij foto 2 en 3 zijn voeten.
    Blij dat je niet geflitst hebt trouwens.
    Tip voor een volgend tuinfeest: zet ook wat kaarsen ofzo
    Maar waarom f2 als je er nog wat kan afpitsen ?

    Comment


    • #3
      Re: Nachtelijke foto's.

      toch aardig gelukt hoor, het was toch niet voor een fotowedstrijd???.
      en een beetje reclame is ook nooit weg.(derde)
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Nachtelijke foto's.

        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
        Maar waarom f2 als je er nog wat kan afpitsen ?
        Ik betrouwde de 50mm1.8 niet echt vol open, dus een beetje reserve gepakt. Achteraf bekeken had ik er beter een paar op 1.8 geprobeerd om iets te weten over de prestaties op volle opening. In elk geval ben ik wel tevreden van dit lensje.
        fotosite

        Comment

        Working...
        X