Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji F30 Gestolen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji F30 Gestolen!

    Sinds enkele dagen was ik in bezit van een nieuwe FujiFilm F30, ik zag er naar uit deze te kunnen gebruiken volgende week in center-parcs (vossemeren).
    Nu vandaag wilde ik na mijn werk nog voor een bijhorende zakje gaan zien, dus nam ik de camera mee naar het werk.
    Ik had de camera in mijn kleerkast laten liggen omdat deze op slot gaat en van het gedacht was dat dit de veiligste plek was.
    Tegenslag natuurlijk ,ingebroken op het werk, kastje opengeforceerd en Fuji is fuji. (volgende keer beter ander merk nemen, om toch nog even een grappige noot in te brengen )



    FujiFilm Finepix F30 serienummer : 6BQ32994
    + 1GB FujiFilm XD-card

    Zo geklikt.
    Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

  • #2
    Re: Fuji F30 Gestolen!

    Schande !!!! Wat een wereld. Weet hoe dit voelt. Heb het ook meegemaakt.Het spijtige is dat de maatschappij dergelijke diefstallen precies als alledaags en banaal beschouwd. Zoiets is wel in het voordeel van de dieven. Wat vroeger zeer erg was wordt nu blijkbaar als een "fait divers" beschouwd. In wat voor een maatschappij leven wij heden ten dage.
    In elk geval zeer spijtig voor u.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Fuji F30 Gestolen!

      Nog een geluk dat die niet is gestolen na je trip met de foto's van center parcs op de kaart.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Fuji F30 Gestolen!

        Spijtig om dit te moeten lezen, Manta! De informatie werd opgenomen in de "Gestolen Fotomateriaal Informatietopic" in de Koopjeshoek.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Fuji F30 Gestolen!

          mm, ze moeten dan wss al bijna gezien of geweten hebben dat je die daarin gelegd hebt. niet?

          Comment


          • #6
            Re: Fuji F30 Gestolen!

            Oorspronkelijk geplaatst door snarfie Bekijk bericht
            mm, ze moeten dan wss al bijna gezien of geweten hebben dat je die daarin gelegd hebt. niet?
            Nee hoor, niemand was op de hoogte, maar ik ben ook niet de enigste waar de dief had toegeslagen, alleen hadden ze bij mij wel de Jackpot.
            Zo geklikt.
            Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

            Comment


            • #7
              Re: Fuji F30 Gestolen!

              [MOD] De discussie werd hier opgesplitst naar een topic in Chit-chat: diefstal fotomateriaal.

              Willy
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment

              Working...
              X