Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeugdkamp en fotos op website?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jeugdkamp en fotos op website?

    "normale" fotos gemaakt door de eigen leiding/leden op een jeugdkamp (Chiro, Scouts, KAJ, ...) en deze op een website plaatsen met de bedoeling dat de kinderen en de ouders deze daar kunnen bekijken.

    Kan iemand daar bezwaar tegen maken? Zo ja, Hoe, waarom?

    Wat kan je doen om te voorkomen dat er bezwaar kan gemaakt worden? (en zeg nu niet "een schriftelijke verklaring laten ondertekenen door beide ouders, de kinderen, stiefouders, schoonouders, grootouders, voogden, peter en meter etc")

    Wat kan je doen als er toch bezwaar gemaakt wordt?

    PS: Deze vraag is zuiver hypotetisch en dus nog niet van toepassing. Ik vroeg mij dit gewoon af.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Jeugdkamp en fotos op website?

    Eventueel met een (simpele) code beveiligen zodat enkel mensen die daar effectief iets te zoeken hebben de opnames kunne zien. Zo heb je toch iets of ctl wie de fotos bekijkt.

    Grts JVG
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

    Comment


    • #3
      Re: Jeugdkamp en fotos op website?

      Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
      Eventueel met een (simpele) code beveiligen zodat enkel mensen die daar effectief iets te zoeken hebben de opnames kunne zien.
      Goeie tip, echter, Het is een nogal drastische methode die ik enkel wil gebruiken als noodmiddel.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: Jeugdkamp en fotos op website?

        Als er iemand bezwaar moest hebben tegen een bepaalde foto (of enkele foto's) dan kan je die best zo snel mogelijk verwijderen.

        Maar als het de gewone foto's van een jeugdkamp zijn, dan zullen de ouders meestal gewoon blij zijn dat ze die foto's kunnen bekijken. Meestal zal je op zo'n foto's eerder positieve reacties krijgen .

        Zorg ervoor dat er een manier is waarop ze je kunnen bereiken (link naar e-mail adres), dat heb ik bij mijn Fotopic-album ook voorzien, maar ik heb nog nooit een foto moeten weghalen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X