Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ATTB in jeugdhuis Topya

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ATTB in jeugdhuis Topya

    Mijn eerste post op BD. Dankzij mijn werk mag ik ook de 5D in mijn vrije tijd gebruiken. Op het werk fotografeer ik voor 99% producten en kinderkamers voor Childwood-Childwheels-Childdeco in een studio. Zodoende heb ik een vroegere hobby terug vanonder het stof gehaald.
    Een maand geleden gaf ATTB (Access to the balcony), vrienden van mij, een optreden in het jeugdhuis Topya in SKW. Een goeie gelegenheid om de 50mm 1:1.4 eens buiten de studio te gebruiken.



    50mm, f 1.4, 1/250
    ISO 1600
    EV. Comp -1

    Iets of niets ? Het podium was zeer slecht verlicht en het was verschikkelijk moeilijk om wat licht in de camera te krijgen.

    Nog een fotootje van vlak voor het optreden:



    58mm, f4, 1/13
    ISO 1600
    Last edited by vindesign; 28 augustus 2006, 23:02.
    Canon EOS 5D - Canon EF 24-105mm 1:4 IS USM L - Canon EF 50mm 1:1.4 USM - Canon EF 75-300mm 1:4-5.6 - Canon 580EX + 540EZ - http://www.flickr.com/photos/vindesign/

  • #2
    Re: ATTB in jeugdhuis Topya

    Ik ken de locatie daar – ik was er overigens bij dat optreden – en begrijp perfect de moeilijkheden bij het gebrek aan licht. Ik vind dat je 't behoorlijk sfeervol gekregen hebt (dat witte plafond werkt vaak erg tegen; maar goed dat men achter 't podium een zwart doek heeft aangebracht).

    Ik veronderstel dat de 5D bijzonder handig van pas komt om bij deze foto's de ruis zeer beperkt te houden.

    Bestaat er een mogelijkheid dat die foto's ook op de topYa site terecht kunnen? Tussen haken: (ik ben die jongen die daar onder andere de foto's van het 7LOW optreden genomen heeft). Stuur me ten gepasten tijde maar een PM ofzo...
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment

    Working...
    X