Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws Ter Apel (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Middeleeuws Ter Apel (NL)

    Weer terug van een leuk en sfeervol weekendje Middeleeuws Ter Apel.

    Daar ook weer 'beginners' plaatjes geschoten, al had mijn cam weer kuren.
    Heeft iemand nog een aanrader voor een olympus die geschikt is voor veldslagen, riddertoernooien en langssuizende pijlen?


    Qua stervende ridders ben ik er nog niet uit wat mooier is, kleur, zwart/wit of sepia...




    Probeer maar eens goed te mikken wanneer er een paar speerpunten op je afkomen!

    De rest van de foto's kun je bekijken op: http://www.derdecompagnie.nl/index.php?page=TR14
    Medieval CornerVoor alles over Middeleeuws re-enactment.

    www.Xeen.nl, mijn foto trip reports

  • #2
    Re: Middeleeuws Ter Apel (NL)

    Knappe foto's, ook in uw album. Spijtig dat ik niet wist dat er nog zo een middeleeuws spektakel was, anders had ik er zeker naartoe gekomen. Op uw vraag naar die lady in haar rood kleed met haar wafelijzer, heb ik er twee foto's bijgevoegd.


    Is dat uwe ridder?

    Is er dit jaar nog ergens zo een middeleeuws spektakel in Nederland of Belgie?
    Ik zal nog wel een paar foto's doorsturen.

    Groeten, Rosse
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Middeleeuws Ter Apel (NL)

      *Happy*

      Ontzettend bedankt voor de foto's!
      Dat is inderdaad mijn ridder.

      Voor ons is het middeleeuwse seizoen helaas zo goed als afgelopen.
      Andere groepen gaan nog wel naar het lplg weekend (www.lplg.nl), maar daar zijn we geen lid van.
      Verder zijn er nog wat kleinere evenementen op kastelen waar andere groepen demonstraties etc geven.
      Medieval CornerVoor alles over Middeleeuws re-enactment.

      www.Xeen.nl, mijn foto trip reports

      Comment

      Working...
      X