Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met bus naar Photokina op za 30/9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met bus naar Photokina op za 30/9

    Wou eens eventjes polsen of er eventueel interesse is om gezamelijk naar Keulen te trekken om de Photonika Beurs te bezoeken.

    Heb mijn licht al eens opgestoken en een autocar huren voor een dagje naar Keulen zou max. 600 EUR kosten.

    Dat komt dan neer op:
    30 EUR/pers als we met 20 personen zijn
    20 EUR/pers als we met 30 personen zijn
    12 EUR/pers als we met 50 personen zijn

    Vertrek zou zijn omstreeks 6u45 in Antwerpen (tussenstop in Hasselt?) zodat we er zijn tegen dat de deuren open gaan. Vertrek naar huis na sluiting beurs (ten vroegste vanaf 18u)

    Zouden we geen bus vol krijgen?
    Eventueel kunnen de partners mee en maken zij er een citytrip van (zie wel dat jij de Visa kaart hebt dan ) mochten we geen bus vol krijgen met BD-ers.

    Laat even weten of jullie mee zouden gaan. Als we een bus (of een veelvoud daarvan indien meer) vol krijgen, wil ik de organisatie op mij nemen.

    Groetjes

    James.

  • #2
    Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

    intresse is er zeker, maar zouden we niet op do 28 of vrijdag 29 kunnen gaan?

    In het weekend is het echt TE druk

    Sven

    Comment


    • #3
      Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      intresse is er zeker, maar zouden we niet op do 28 of vrijdag 29 kunnen gaan?

      In het weekend is het echt TE druk

      Sven
      Had weekend genomen omdat waarschijnlijk niet iedereen in de week kan.

      Als merendeel voor een weekdag opteert, moet iemand anders de organisatie regelen want ik kan spijtig genoeg enkel in het weekend

      Comment


      • #4
        Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

        Oorspronkelijk geplaatst door James71
        Had weekend genomen omdat waarschijnlijk niet iedereen in de week kan.Als merendeel voor een weekdag opteert, moet iemand anders de organisatie regelen want ik kan spijtig genoeg enkel in het weekend
        Verlof nemen hé

        Comment


        • #5
          Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Verlof nemen hé
          Niet iedereen kan verlof nemen hoor en dit om verschillende redenen.
          • Het bedrijf kan een vaste sluitings periode hebben en zodus geen Individueel verlof toelaten
          • De persoon staat in het onderwijs
          • ....


          Reden genoeg waaom het eventueel niet kan. Ik kan bijvoorbeeld alleen op vrijdag of zondag. Geef full-time avondonderwijs (ma-do + za vm)
          Groetjes Goofy
          Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

          I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

          Comment


          • #6
            Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

            Oorspronkelijk geplaatst door Goofy
            Reden genoeg waaom het eventueel niet kan. Ik kan bijvoorbeeld alleen op vrijdag of zondag. Geef full-time avondonderwijs (ma-do + za vm)
            Kun je er geen schooluitstapje van maken?
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

            Comment


            • #7
              Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

              Oorspronkelijk geplaatst door canonex
              Kun je er geen schooluitstapje van maken?
              Mijne schooltijd is reeds een tijdje achter de rug vrees ik

              Comment


              • #8
                Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

                Oorspronkelijk geplaatst door canonex
                Kun je er geen schooluitstapje van maken?
                Spijtig genoeg hebben mijn lessen niets te maken met fotografie
                Groetjes Goofy
                Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

                I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

                Comment


                • #9
                  Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

                  Mijn kaarten (incl. parking) lagen daarnet in de bus.

                  Ik zal waarschijnlijk met de wagen gaan.

                  Mensen die mee willen op do 28 of vr 29 kunnen mee.

                  Sven

                  Comment


                  • #10
                    Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

                    Blijkt niet zo simpel te zijn als ik dacht
                    Ben natuurlijk wel erg laat met mijn idee en blijkbaar was weekend ook niet zo'n schitterend idee

                    Zal over twee jaar nog eens een poging wagen, een weekdag dan

                    @MODS - deze mag je sluiten, busje krijg ik dit jaar niet gevuld

                    Comment


                    • #11
                      Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

                      Thalys - niets is makkelijker: de trein stopt voor de deur.
                      Auto: 10 jaar geleden al eens gedaan - nooit meer! 2 uur in de file gestaan om nog maar de Rijn-brug over te steken.
                      Weekends zeker ook vermijden.
                      Een bus zal je binnen 2 jaar zeker vol krijgen op BD; maar begin er volgende keer maar in juni aan. En misschien vertrek in Brussel?
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Met bus naar Photokina op za 30/9

                        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                        Thalys - niets is makkelijker: de trein stopt voor de deur.
                        Auto: 10 jaar geleden al eens gedaan - nooit meer! 2 uur in de file gestaan om nog maar de Rijn-brug over te steken.
                        Weekends zeker ook vermijden.
                        Een bus zal je binnen 2 jaar zeker vol krijgen op BD; maar begin er volgende keer maar in juni aan. En misschien vertrek in Brussel?
                        ... en die bus staat dan niet stil in diezelfde (en andere) files?....

                        Comment

                        Working...
                        X