Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opnieuw koers :p

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opnieuw koers :p

    tegen 10 september heb ik een opdracht =>een koers fotograferen in functie van 1 bepaalde renner die er foto's van wil .

    Ik bezit nu een 35-105 lens weliswaar analoog dus x 1.6 = 168 mm bereik

    Er staat een eilandje op 80 meter van de aankomst , dus mijn vraag is nu ga ik de arrivé goed in beeld kunnen brengen met dit bereik of moet ik voor een groter bereik opteren ??

    dank bij voorbaat
    Mvg,
    Marijn

    My Flickr

  • #2
    Re: opnieuw koers

    Bedoel je hier effectief dat de afstand tussen jou en de renners 80 meter bedraag en wil je de groep in beeld of de renner zelf herkenbaar en geïsoleerd.
    Het eerste zou me met 500mm net lukken, het tweede niet vrees ik. Dus 135 mm
    om een afstand van 80 meter tot je onderwerp te overbruggen lijkt me niet echt haalbaar.
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: opnieuw koers

      Ik begrijp je vraag van de 80 meter niet.

      Met deze lens moet het je best wel lukken om mooie foto's te maken. Ook de aankomst zal geen probleem zijn als je tenminste aan de finish mag staan en niet vanuit het publiek moet fotograferen. Ik kijk al uit naar je foto's.
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #4
        Re: opnieuw koers

        Dus op het verkeerseilandje staan op 80 meter van de finish is niet haalbaar.
        Bij de vorige koers stond ik 5 meter afstand van de finish , gehurkt voor de danghekken .

        Maar vermits het nu een koers met 180 man is en het wssh op een massasprint uitdraaid , weet ik niet of dit zo'n veilig idee is
        Mvg,
        Marijn

        My Flickr

        Comment

        Working...
        X