Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallo Canon CPS ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hallo Canon CPS ?

    Is het iemand van jullie al opgevallen dat het verdacht stil is op en rond Canon CPS.

    Anderhalf jaar geleden was het nog via deze website dat de specs van de 350D voor het eerst gelekt werden. Vandaag is het er totale stilte. Laatste echte nieuwsbericht op de site (buiten de firmware updates) is van 24/3/2006.

    De laatste tweemaandelijkse newsletter die je als CPS lid kreeg is al van september vorig jaar.

    De uitnodigingen op Canon EOS days lopen ook al niet meer via CPS.

    Buiten een membershipkaartje stelt het lidmaatschap niet echt veel meer voor.

    Heeft iemand hier nog iets meer over gehoord, inside info over de reden van dit verwateren van CPS?
    DigiCam

  • #2
    Re: Hallo Canon CPS ?

    Nogal logisch dat er geen nieuws is. De helft is doodgeslagen door die negerin met haar tennisraket, de andere zijn mond is gesnoerd en diene kleine Chinees houd het Canon-geschut tegen.

    Comment


    • #3
      Re: Hallo Canon CPS ?

      Inderdaad, nu je het zegt.... Laatste Canon CPS newsletter is nummer 15 van 11 januari 2006. Maar wat de reden is.. geen idee.
      Canonvijfdeemarkdrie

      Comment


      • #4
        Re: Hallo Canon CPS ?

        CPS is nu overgenomen door CPN, ik heb een account, mijn materiaal heb ik al opgegeven maar HOE kan ik nu lid worden

        Comment


        • #5
          Re: Hallo Canon CPS ?

          Ik denk dat dit automatisch gebeurt, ik heb vorige week men uitnodiging voor de Pro day gekregen, en ik was ook geen CPN maar CPS member dus bij mij allesinds geen overgangsproblemen. Best eens contact opnemen met hun.
          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

          Comment


          • #6
            Re: Hallo Canon CPS ?

            Oorspronkelijk geplaatst door steldat Bekijk bericht
            Inderdaad, nu je het zegt.... Laatste Canon CPS newsletter is nummer 15 van 11 januari 2006. Maar wat de reden is.. geen idee.
            Ah ja? Hier niet hoor. 'k Heb hier nog eentje staan van 15/07/07.

            De url is nu http://cpn.canon-europe.com/content/index.do

            De uitnodiging voor de Canon Pro Days van deze maand kwam wel niet meer via CPS of CPN.

            Comment


            • #7
              Re: Hallo Canon CPS ?

              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Ah ja? Hier niet hoor. 'k Heb hier nog eentje staan van 15/07/07.

              De url is nu http://cpn.canon-europe.com/content/index.do

              De uitnodiging voor de Canon Pro Days van deze maand kwam wel niet meer via CPS of CPN.

              Via wat komt dit dan? Ik ben via niks anders geregistreerd ofzo.
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

              Comment


              • #8
                Re: Hallo Canon CPS ?

                Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                Via wat komt dit dan? Ik ben via niks anders geregistreerd ofzo.

                Hier idem, zou niet weten hoe en wat.. en je komt wer bij CPS voor je inlog uit :-)
                Kannonier

                Comment


                • #9
                  Re: Hallo Canon CPS ?

                  Verplaatst naar geschikter forum . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hallo Canon CPS ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                    Via wat komt dit dan? Ik ben via niks anders geregistreerd ofzo.
                    Ik ook niet.

                    De mail kwam van "Canon news" (cci@canon.be) en was ondertekend met CPS.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hallo Canon CPS ?

                      Dus kan niet anders dan via CPS komen hé, is eigenlijk toch logisch ook, CPS is hun Pro Service dus zullen voor hun Pro Days ook wel via CPS werken zeker. Aleja
                      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hallo Canon CPS ?

                        Raar, ik voldoe aan de "regels" maar of ik nu lid ben of niet

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hallo Canon CPS ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
                          Raar, ik voldoe aan de "regels" maar of ik nu lid ben of niet
                          Vanzelf gaat dat niet hé. Je moet dat aanvragen aan de CPS verantwoordelijke van je land -in BE is dat Joachim Devedeleer - via de website : www.cps.canon-europe.com/membership/apply.do

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hallo Canon CPS ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Vanzelf gaat dat niet hé. Je moet dat aanvragen aan de CPS verantwoordelijke van je land -in BE is dat Joachim Devedeleer - via de website : www.cps.canon-europe.com/membership/apply.do
                            Ja uiteraard, ik heb al zo'n account, mijn materiaal+serienummers staan al in de lijst....


                            (Trouwens, als deze registratie wil uitvoeren sturen ze je door naar de nieuwe CPN site. Raar allemaal )

                            Anyway, als ik sneller mijn cam terugkrijg na repartie door die CPN dan wil ik daar toch aan deelnemen....

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hallo Canon CPS ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
                              Anyway, als ik sneller mijn cam terugkrijg na repartie door die CPN dan wil ik daar toch aan deelnemen....
                              Wat is sneller?
                              Kapotte 1D MkII opgestuurd met UPS naar Etbass/CPS op 8/8/7 en vandaag 21/8/7 terug.
                              Ik heb zo ooit m'n 100-400 pas na 7 maand (een éérste keer) teruggekregen van Etbass en dan moest ie nog 2 keer terug. Pas na 3 maand en vééééél zagen heb ik uiteindelijk van Canon een vervanglens gekregen om te gebruiken tijdens de herstelperiode.
                              Neen, CPS in Benelux stelt op dat vlak echt niet veel voor.

                              Comment

                              Working...
                              X