Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale foto's laten afdrukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale foto's laten afdrukken?

    Hallo allemaal,


    ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, ik zal het hier dan maar vragen. Ik zou graag wat digitale foto's laten afprinten. Iemand hier ervaring mee, waar kan je beste laten doen? Iemand al ervaring met foto.com of extrafilm.be?


    met vriendelijke groeten

    Joris

  • #2
    Re: Digitale foto's laten afdrukken?

    ikzelf laat regelmatig foto's printen bij extrafilm. altijd goede kwaliteit en lage prijs. wel op het formaat letten. laatste keer had ik een vierkante foto en die hebben ze als een rechthoek geprint met afgesneden zijkanten.
    depaulus
    Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

    Comment


    • #3
      Re: Digitale foto's laten afdrukken?

      Probeer 'afdrukcentrale' eens in te typen in de zoekfunctie: hier staat een schat aan ervaring en info...

      Zelf ben ik tevreden van foto.com.
      www.bigducksix.be

      Comment


      • #4
        Re: Digitale foto's laten afdrukken?

        Oorspronkelijk geplaatst door jore293
        Hallo allemaal,


        ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, ik zal het hier dan maar vragen. Ik zou graag wat digitale foto's laten afprinten. Iemand hier ervaring mee, waar kan je beste laten doen? Iemand al ervaring met foto.com of extrafilm.be?


        met vriendelijke groeten

        Joris
        Beste,
        Je bent hier op een digitaal fotografieforum dat al meer dan vijf jaar bestaat...
        Dit onderwerp is dus al 1926 keer aan 't bod gekomen.
        Er zijn zelfs testen van deze labo's.
        Dus klik even op "ZOEKEN" en neem drie dagen verlof om alles te lezen.

        Comment

        Working...
        X