Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdomme Jaco!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verdomme Jaco!

    Moest je nu écht al die fotos van Cuba op BD laten zien? Zucht...

    Ik was er al 2 maal, maar had nu mijn zinnen gezet op Afrika. Was al reisbureau binnengestapt voor brochures, heb al prijzen uitgerekend, was volop aan't zoeken naar info op internet, enz... enz...

    En nu die foto's!

    Heb heel veel goesting om rechtstreeks van mijn werk naar het reisbureau te trekken en een reis naar Cuba te boeken...

    "Compañeros para siempre!" Als ge dat maar weet!

    J.
    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Ja die foto's zjn fantastisch. en hij heeft er nog staan die hier nog niet zijn even doorlinken naar zijn site en daar staan er nog prachtige.

    Het is voor mij ook de eerste reeks van foto's met zijn D100 die ik echt beter vindt dan wat hij als resultaat had met zijn E20. Tot nu toe vond ik ze steeds met teveel ruis of compressie maar deze zijn gewoonweg fantastisch. Mijn vertrouwen in Nikon is hersteld

    Comment


    • #3
      Originally posted by slipstream
      Ja die foto's zjn fantastisch. en hij heeft er nog staan die hier nog niet zijn even doorlinken naar zijn site en daar staan er nog prachtige.
      That does it! Ik ga boeken! Ik wil zo snel mogelijk weer op die Malécon gaan zitten...

      J.

      PS. Vrouwke, hou mij tegen. Onze spaarboek moet eraan!
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jochen
        Originally posted by slipstream
        Ja die foto's zjn fantastisch. en hij heeft er nog staan die hier nog niet zijn even doorlinken naar zijn site en daar staan er nog prachtige.
        That does it! Ik ga boeken! Ik wil zo snel mogelijk weer op die Malécon gaan zitten...

        J.

        PS. Vrouwke, hou mij tegen. Onze spaarboek moet eraan!
        LOL gewoon doen Jochen ge leeft toch maar ene keer

        Comment

        Working...
        X