Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje ...

    Ik heb de laatste irfanview geïnstalleerd (via een andere topic hier aangeboden).
    Nu bemerk ik dat alle beeldmateriaal het icoontje van irfan meekrijgt en ook in irfan opent als ik dubbel klik.
    Ik vind niet onmiddellijk hoek ik opnieuw PS7 als standaard krijg bij alle beeldmateriaal.
    Kan iemand mij helpen?

    Dank bij voorbaat

  • #2
    je kan dat aangeven door op zo'n foto te rechtsklikken en te kiezen voor 'openen als', voor 'programma selecteren' te kiezen (als PS7 niet in het lijstje staat) en dan PS7 uit de volgende keuzelijst (van alle geïnstalleerde programma's) te kiezen. Vink dan aan dat je dit als standaard wil.

    Bemerking: ik kies er bewust voor om niks aan PS7 te koppelen, maar wel aan acdsee (vergelijkbaar met irfanview). Zo hoef ik niet te wachten op een kolos als PS om snel een foto te bekijken. Als ik ga bewerken, open ik PS en open daarin de foto. Veel handiger me dunkt. Maar iedereen op zijn manier hé
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Bij options kies je set file associations en daar haal je de vinkjes weg voor de file types die je niet standaard wil openen met irfanview zoals in dit geval .PSD formaten zodat je ze standaard met photoshop opent.
      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

      Comment


      • #4
        Thanks Tom,

        Bedankt voor de uitleg en de raad, zal toch even uw werkwijze uitproberen vooraleer alles terug aan PS toe te kennen, want neemt toch altijd wat tijd in beslag om eerste foto te openen in PS.

        Comment


        • #5
          Bedankt Luc!

          Comment

          Working...
          X