Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Pixma MP500 - in de Aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Pixma MP500 - in de Aldi

    Ik overweeg al efkes om een fotoprinter in huis te halen die tot A4 kan afdrukken. Nu zie ik in de Aldi een aanbieding :

    Canon Pixma MP500 aan 159 Euro

    Is dit een interessant aanbod ? Iemand positieve/negatieve ervaringen met deze printer ?

    Alvast bedankt.
    Last edited by Zuiderbuur; 21 augustus 2006, 21:49.
    :::: Canon :::: 1D MkII N
    :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
    :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

  • #2
    Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

    Oorspronkelijk geplaatst door Zuiderbuur
    Ik overweeg al efkes om een fotoprinter in huis te halen die tot A4 kan afdrukken. Nu zie ik in de Aldi een aanbieding :

    Canon Pixma MP500 aan 159 Euro

    Is dit een interessant aanbod ? Iemand positieve/negatieve ervaringen met deze printer ?

    Alvast bedankt.
    http://smartbusiness.zdnet.be/smartbiz.cfm?id=51448
    Is de scannerfunctie belangrijk voor u ?

    Comment


    • #3
      Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

      De scannerfunctie is zeker niet belangrijk voor mij, maar de meerprijs hiervoor is misschien maar erg beperkt.

      Welke printer zou een alternatief zijn in deze prijsklasse ?
      :::: Canon :::: 1D MkII N
      :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
      :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

      Comment


      • #4
        Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

        Heb ook wel interesse,
        maar zag de printer niet staan op de site van mvcd voor goedkope inkt ...

        mvgErik
        www.dedycker.be

        Comment


        • #5
          Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

          Ik heb deze in Januari gekocht bij MediaMarkt aan 259 euro.

          Schitterende All in One en print ook nog eens op CD/DVD.

          Ik ben ook aan het wachten op de inkten van MCVD, heb hen direct na mijn aankoop hierover gemailt en ze reageerde dat ze er mee bezig waren maar dit nog even kon duren. Verbruik is wel aan de hoge kant (maar bij welke printer niet) en de cartriges kosten rond de 12 à 13 euro en de 2de zwartcartrigde 15 à 16 euro.

          Conclusie,
          zou hem direct opnieuw kopen maar nu wel voor 100 euro minder.
          Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

            Dat normaal dat die prijs zo laag is er komt een nieuw model op de markt ...
            Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
            Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

            Comment


            • #7
              Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

              Nu het er toch over gaat... Wat denken jullie van de MP800R?

              Ben niet echt thuis in analoog... moet ik mijn negatieven nog laten ontwikkelen? En wa kost dat?
              flickr

              Comment


              • #8
                Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                Ik werk met de Canon IP4200 en tot volle tevredenheid vooral als je het speciale papier van Canon gebruikt zijn de fotoafdrukken subliem en dat voor een prijs van onder de € 90,00

                Ben....
                carpe diem quam minimum credula postero

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                  Persoonlijk vind ik dit niet veel geld. Wel rekeninghoudend met "grijperwit", je kan geen A4 van rand tot rand bedrukken. Dit grijperwit hangt sterk af van printer tot printer.
                  Canon R | Leica Q
                  EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                  Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                  [/COLOR]

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                    bij mij print hij toch randloos.
                    De canon MP750.
                    Nikon

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                      Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
                      Persoonlijk vind ik dit niet veel geld. Wel rekeninghoudend met "grijperwit", je kan geen A4 van rand tot rand bedrukken. Dit grijperwit hangt sterk af van printer tot printer.
                      Zelf nog niet geprobeerd maar volgens canon is A4 geen probleem:
                      Printen zonder witrand
                      Beschikbaar bij Photo Paper Pro (A4 & 10 x 15 cm), Photo Paper Plus Glossy (A4, 10 x 15 cm, & 13 x 18 cm), Photo Paper Plus Semi Gloss (A4 & 10 x 15 cm), Glossy Photo Paper (A4, 10 x 15 cm & creditcard), Matte Photo Paper (A4, & 10 x 15 cm), Photo Paper Plus Doubled Sided (A4 & 13 x 18 cm)
                      Ik ben hem dus de eerste dag direkt weest kopen en ben er zeer tevreden over. Geeft snelle en mooie afdrukken, zelfs op standaard kwaliteit. (veel beter dan m'n ex HP 1410, gelukkig heb ik die nog kunnen verpatsen voor €50 )
                      Dubbelzijdig printen is zalig, net als de 2 papier invoer mogelijkheden. En om van GSM af te drukken : de goedkoopste bluetooth stick is goed genoeg
                      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                      MySite - All your base are belong to us - What you say

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                        Mijn Pixma MP500 print in ieder geval randloos.

                        Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                        En om van GSM af te drukken : de goedkoopste bluetooth stick is goed genoeg
                        @TedereTijger: ik lees dat jij via Bluetooth afdrukt van je GSM.

                        Welke bluetooth stick gebruik jij, ik heb mijn Pixma MP500 aan mijn PC hangen maar zou ook graag met mijn Apple PowerBook via bluetooth printen. Ik heb ooit eens gelezen dat Canon zelf hiervoor een oplossing heeft maar ik dacht dat dit verschrikkelijk dure optie was. Is dat dan mogelijk met een andere USB bluetooth stick ???
                        Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nismo Bekijk bericht
                          Welke bluetooth stick gebruik jij.
                          Der staat geen merk op de stick, ooit eens gekocht op eBay toen dat nog niet zo mainstream was.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nismo Bekijk bericht
                          Is dat dan mogelijk met een andere USB bluetooth stick ???
                          Van PC/Mac naar de printer zou zo in theorie ook mogelijk moeten zijn.
                          Ik zal eens de portable van m'n ouders lenen om dat dit weekend te proberen, 'k heb maar 1 bt-stick en die portable heeft dat ingebouwd.
                          'k Hou de thread op de hoogte.
                          Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                          MySite - All your base are belong to us - What you say

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon Pixma MP500 - in de Aldi

                            Nou, 'k was dus grondig mis. Die portable heeft geen bluetooth.
                            Maar zoals ik dus reeds zei, het moet mogelijk zijn om ook vanuit de pc te printen met dat goedkope bt-stickje dat ik heb.
                            Ik gebruik deze nl op m'n pc om zowel m'n gsm te synchroniseren als m'n PDA, en aangezien deze (goedkope, no-name) stick ook direkt werkte met die MP500..... nou kan niet anders dan zijn
                            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                            MySite - All your base are belong to us - What you say

                            Comment

                            Working...
                            X