Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk @ Knokke-Heist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurwerk @ Knokke-Heist

    Dit is mijn 2de vuurwerk dat ik heb gefotografeerd, geef aub uw mening. (tips blijven welkom!!)

    Foto1:


    Foto2:


    Foto3:


    Camera Model: Canon EOS 350D DIGITAL (met kitlens 18-55mm)
    Shutter Speed: 2.5
    Aperture Value: f/10
    ISO: 100
    Focal Length: 18.0mm

    Ik zie op foto3 dat er nog resterende shots (aleja ik bedoel die witte/rode slierten die zo in de lucht beginnen) zijn, zou ik die beter wissen of gewoon zo laten? Zijn er anders nog dingen dat ik zou moeten doen met photoshop ofzo?

    Ook zal ik eens de proberen bij het volgend vuurwerk om m'n camera te draaien (niet horizontaal maar verticaal fotos trekken), wat denken jullie hiervan?

    Dit effect krijg je als uw vriendin tegen het statief duwt!

    Groetjes,
    Kevin

  • #2
    Re: Vuurwerk @ Knokke-Heist

    Ik vind dat je het vuurwerk zelf goed vastgelegd hebt.
    Ik zou echter proberen je compositie volgende keer wat aan te passen. Ik was ook daar en probeerde (helaas zonder statief) ook wat van het vuurwerk te fotograferen.
    Je hebt nu hier en daar wat hoofden van mensen erop staan. Ik zou er ofwel voor kiezen deze mensen meer in beeld te brengen ofwel gewoon niet.
    Hier is de link van mijn foto's:
    http://album.zoom.nl/user/Rocca/Vuurwerk/
    Door het ontbreken van een statief (en misschien ook de mogelijkheden van mijn toestel) vind ik het vuurwerk zelf bij mij minder maar de composities vind ik dan weer iets beter gekozen.
    Canon 30d + 28-135mm IS USM

    Comment


    • #3
      Re: Vuurwerk @ Knokke-Heist

      knappe vuurwerk reeks voor mij storen die mensen niet drie goeie. mvg duindistel

      Comment

      Working...
      X