Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitgave Digitaal beeld

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitgave Digitaal beeld

    Reeds enige maanden geleden kocht ik het tijdschrift 'digitaal beeld', nr 3 - 2001. Het betreft een tijdschrift van Nederlandse makelij. Sindsdien blijft hetzelfde nummer in de rekken liggen en de krantenverkoper kan geen antwoord geven op de vraag of er ondertussen geen nieuwe(re) uitgave bestaat. In het tijdschrift staat nochtans dat er 6 uitgaven + jaarboek zouden moeten zijn.
    Heeft iemand weet van nieuwere uitgaven - misschien onze Noorderburen ???

    Daarnaast - zijn er andere tijdschriften de moeite waard om op te volgen?

    mvg,
    Jempi.



    <font size="1" color="darkgray">Edited by - jempi on 09 February 2002 09:49:00</font>
    Jempi
    CANON Ixus 800 IS
    BD0978BE

  • #2
    Ik lees reeds 15 jaar 'Chasseur d'Images'. Een in mijn ogen zeer goed tijdschrift voor amateurfotografen. Veel tips, een gallerij, nieuwe evoluties worden op de voet gevolgd. Regelmatig dossiers over techniek en gekende fotografen of 'expert' amateurs. Alles wordt gebracht in het standpunt van de amateur. En... Ze zijn onafhankelijk, tenminste dat beweren ze al jaren, en ik geloof het wel. Misschien wel een (klein?) nadeel, het is in het frans. Maar als de taal geen probleem is, is dit tijdschrift zeer de moeite waard. Ga een kijkje nemen op hun website. (10 nummers per jaar)

    www.photim.com

    groeten,

    Marc

    Edited by - marck on 09 February 2002 11:28:15
    Marc

    Comment


    • #3
      Thx Marc, zal zeker deze avond eens gaan kijken op de website.
      mvg,
      Jempi.


      Jempi
      CANON Ixus 800 IS
      BD0978BE

      Comment


      • #4
        Hallo Jempi,

        Ik heb ze alle 6! Dus klaarblijkelijk heeft de verkoper geen vaste inkoop?? Of hoe ze dat ook regelen.

        Heb specifieke interesse in iets dan wil ik wel kijken of het wordt behandeld. Inscannen en mailen wil voor een keertje wel doen!

        Groet,

        Jan

        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

        Comment


        • #5

          Ik heb ze alle 6!
          Jan, die conclusie moet ik dan wel maken... Maar nu ik weet dat het blad nog uitgegeven wordt kan ik het eventueel nabestellen. Zal eens mailen naar het adres dat erin staat.
          mvg,
          Jempi.

          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

          Comment

          Working...
          X