Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

    Je kan spotgoedkoop Sandisk kaartjes kopen op Ebay.
    In 99% is dit namaak en geen orgineel (de gebruikte foto's zijn gewoonlijk wel orgineel)
    Het is maar dat je het weet
    Last edited by JePe; 20 augustus 2006, 15:15.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

  • #2
    Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

    Ik heb eens een Sandisk SD Ultra II 1 GB gekocht op ebay. Zat nog in de originele gesealde verpakking, en kostte 3,82 $. Kaartje ziet er normaal uit, en werkt prima. Is het iets dergelijks dat je bedoelt ?

    Comment


    • #3
      Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
      Ik heb eens een Sandisk SD Ultra II 1 GB gekocht op ebay. Zat nog in de originele gesealde verpakking, en kostte 3,82 $. Kaartje ziet er normaal uit, en werkt prima. Is het iets dergelijks dat je bedoelt ?
      Ja, dat bedoel ik
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

        Of het namaak is of niet, voor mij werkt ze goed genoeg.

        Comment


        • #5
          Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

          En zo lees je nog eens wat......
          Heb ff mijn kaartjes nagekeken en wat blijkt.......

          Die 4GB die zo leuk geprijst was is .....yep
          Zo nep als het maar kan zijn.


          Hij is wel geleverd met de orginele software en opberg hoesje.
          Nikon spul

          Comment


          • #6
            Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

            Zoveel volwassenen die nog altijd in sprookjes geloven, het is aandoenlijk...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

              Oorspronkelijk geplaatst door nete
              Zoveel volwassenen die nog altijd in sprookjes geloven, het is aandoenlijk...

              Sommige van die kaartjes worden bijna even duur als de echte verkocht.
              Dan is het minder leuk want sommige personen maken woekerwinsten door je rommel te verkopen. De kaartjes zullen wel werken , waarschijnlijk minder snel dan de originelen, maar ze zullen waarschijnlijk ook niet zolang meegaan. Natuurlijk gebeurd dit juist als er belangrijke info opstaat.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                Hallo,
                ook ik heb een Sandisk Ultra II 2.0 GB kaartje via ebay in Hong Kong gekocht.
                En nu ik deze goed bestudeer en vergelijk met wat er op de "Fake-Sandisk-site" wordt beschreven,
                heb ik tóch een origineel. En dat voor maar €40,- ( is met opsturen erbij... ).
                Er zitten daar óók eerlijke handelaren, het zijn niet allemaal boeven.
                Ik heb de kaart hier gekocht:

                "Flashman852" is de naam van de Ebay store .
                Deze is ook niet voor niets Titanium Powerseller
                en heeft zeer vele positieve feedback's naast natuurlijk enkele negatieve.
                Mocht ik nog meer geheugenkaartjes willen, dan bestel ik deze zéker hier.

                Maar het blijft natuurlijk oppassen voor de boeven.
                Succes
                Adrie

                Comment


                • #9
                  Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                  Even schrok ik dat mijn kaartjes (2 x 1 Gb Sandisk SD, 1 x 2 Gb Sandisk Ultra SD) die ik gekocht heb op eBay namaak waren, maar even nakijken en blijkt gelukkig niet.
                  Ik heb ook mijn kaartjes gekocht bij FlashMan852 http://stores.benl.ebay.be/FlashMan8...Q3amesstQQtZkm en ik ben er zeer tevreden van. Rechtsreeks vanuit Hong-Kong, veilige verpakking en suppersnel in België.

                  Groetjes
                  Kiona

                  Comment


                  • #10
                    Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kiona
                    Even schrok ik dat mijn kaartjes (2 x 1 Gb Sandisk SD, 1 x 2 Gb Sandisk Ultra SD) die ik gekocht heb op eBay namaak waren, maar even nakijken en blijkt gelukkig niet.
                    Ik heb ook mijn kaartjes gekocht bij FlashMan852 http://stores.benl.ebay.be/FlashMan8...Q3amesstQQtZkm en ik ben er zeer tevreden van. Rechtsreeks vanuit Hong-Kong, veilige verpakking en suppersnel in België.

                    Groetjes
                    Kiona
                    De gesealde verpaking is helemaal geen garantie dat het kaartje echt is.
                    Trouwens die powerseller is niet veel goedkoper dan een winkel in Belgie
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #11
                      Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                      Geseald of niet, ik denk dat al die kaartjes uit dezelfde fabriek komen, en dat ze daar gewoon andere labels op plakken en andere serienummers gebruiken.
                      Ik heb mijn 1 GB Ultra II gekocht op eBay voor 18,90 euro verzending inbegrepen, en met dat kaartje is alles OK. Ik gebruik dat kaartje dagelijks en dat werkt prima.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                        Woow... 2Gb Samsung CF voor 29 EUR incl verzendingskosten bij de FlashMan...
                        Vree straffe prijzen zenne.... Anderhalve maand terug nog op het forum nieuwe CF 1GB Sandisk std snelheid voor 25 EURkes gekocht...

                        T.
                        Nikon stuff rocks :-)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                          Hallo,

                          JePe schreef:
                          Trouwens die powerseller is niet veel goedkoper dan een winkel in Belgie
                          Nou JePe, als ik de prijzen vergelijk met "Flashman" en wat er op " http://tweakers.net/pricewatch/cat/300 " staat,
                          dan ga ik toch liever via Hong Kong. Véél goedkoper.

                          Wilt u aangeven in welke winkel in België CF kaartje dan niet zo heel veel duurder zijn??
                          Van mij mogen goedkope(re) kaartjes van SANDISK(!!) ook uit België komen.
                          Deze hoeven niet persé vanaf de andere zijde van onze wereldbol te komen.

                          Groet
                          Adrie

                          Comment


                          • #14
                            Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete
                            Zoveel volwassenen die nog altijd in sprookjes geloven, het is aandoenlijk...
                            En zoveel goedgelovige mensen die zich door "zogezegde betrouwbare leveranciers" in het zak laten zetten ... ongelooflijk ...
                            Als je ergens iets koopt aan een normale prijs en nadien verneemt dat je ook geen officiële produkten hebt zoals je dacht gekocht te hebben is het nog veel erger ...
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Namaak Sandisk CF kaartjes via Ebay

                              Ik gebruik ook van die 'namaak' Sandisk en voor mij doen ze wat ze moeten doen... waarschijnlijk voor de meeste mensen onder ons (niet-professionelen dan toch).

                              Een heleboel producten (usb-sticks, memory cards,...) worden in Shenzhen, China gemaakt... net buiten Hong Kong... die fabrieken produceren daar in overvloed... en inderdaad, ook de 'echte' merken worden in dergelijke fabrieken geproduceerd, misschien wel in dezelfde fabriek op een andere lijn ?

                              Er zal zeker kwaliteitsverschil aanwezig zijn, maar diegene die ik gekocht heb (rechtstreeks van fabriek) zien er heel degelijk uit : mooi verpakt in doosje, cd met RescuePro v3.0, handig draagtasje,... net echt

                              Voor wie geïnteresseerd is en het zelf eens wil uitproberen, ik heb er nog een paar op overschot... stuur me maar een berichtje...

                              Extreme III 2 GB : 75 EUR
                              Extreme III 4 GB : 160 EUR
                              Jan
                              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                              Comment

                              Working...
                              X