Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar online fotowebsite creëren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar online fotowebsite creëren

    Hello,

    ik ben op zoek naar een gemakkelijke manier om een soort van fotowebsite te maken zonder zelf veel in html codes en dergelijke te duiken...

    Ik heb gewoon de tijd niet om daar veel mee bezig te zijn, dus ik zoek iets wat op een relatief snelle manier toch goede resultaten heeft en op langere termijn bruikbaar blijft...

    Ben onderandere via de website van bodyart op de site van Jos Echelpoels geraakt die een SmugMug website gebruikt: http://jos-echelpoels.smugmug.com/

    Dit lijkt me relatief simpel en nog te doen qua prijs:
    Power User: 59.95$ / jaar

    Zijn er nog andere sites die dezelfde/gelijkaardige services aanbieden als SmugMug???

    Graag reactie,
    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

  • #2
    Re: Waar online fotowebsite creëren

    Ken je de mogelijkheden op Fototime.com ?

    Is geen website, is voor een bepaald gebruik beter dan een website.
    Ik heb er al 5 jaar een account voor 1giga ruimte en een trafiek van 5 maal de ruimte per maand, dit alles voor $23.95 per jaar !!!

    Voor mij het grote voordeel:

    een maximum aan privacy en controle van de bezoekers
    Geen probleem om te linken in fora of andere website's met een directe controle over alle links aangemaakt.

    Je werkt "op maat" en maakt URL's aan, gaande van 1 foto tot je ganse online collectie.

    De URL is bedoeld als een persoonlijke invitatie naar een bepaald persoon om werken te delen, als de URL wordt doorgegeven zien deze personen dezelfde werken als waar de URL werd voor aangemaakt.

    Al bij al is het iets teveel om in een posting te behandelen, ik zal je even laten delen in mijn werk met een URL die voor enkele dagen blijft bestaan.

    http://www.fototime.com/inv/C18CECFE7D6D430

    MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 18 augustus 2006, 09:00.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Waar online fotowebsite creëren

      Zal er zeker eens naar kijken...
      Nikon D300 & een beetje glas...
      Iets kleiners als carry everywhere

      Comment

      Working...
      X