Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doka materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doka materiaal

    Ik weet niet of deze post hier thuis hoort, maar ik vroeg me af of iemand goeie winkels (online of niet) weet zijn om nieuw en/of tweedehands doka-materiaal aan te schaffen?
    Vier jaar geleden heb ik mijn doka verkocht door geen tijd en overstap naar digitaal, maar nu begint het toch ferm te kriebelen. Probleem is dat de winkel waar ik vroeger mijn gerief gekocht heb niet meer bestaat.
    Ik ben op zoek naar een vergroter met kleurenkop. Ik wil in de eerste plaats gewoon zw drukken, maar nu ik financieel meer aankan dan in mijn studententijd wil ik met kleur beginnen experimenteren (weet er iemand trouwens goeie sites voor beginners wat kleurenfotografie en ontwikkeling betreft?)

    Ik weet eigenlijk niet of er op dit forum veel mensen met analoge fotografie bezig zijn, maar goeie adressen voor rolletjes, papier en alle nodige chemie zijn ook welkom. Vroeger ging ik naar Fotoland Jaques in Aalst, ik weet niet hoe zijn prijzen zijn ivm de rest..

  • #2
    Re: Doka materiaal

    Oorspronkelijk geplaatst door Twoism
    Ik weet niet of deze post hier thuis hoort, maar ik vroeg me af of iemand goeie winkels (online of niet) weet zijn om nieuw en/of tweedehands doka-materiaal aan te schaffen?
    Vier jaar geleden heb ik mijn doka verkocht door geen tijd en overstap naar digitaal, maar nu begint het toch ferm te kriebelen. Probleem is dat de winkel waar ik vroeger mijn gerief gekocht heb niet meer bestaat.
    Ik ben op zoek naar een vergroter met kleurenkop. Ik wil in de eerste plaats gewoon zw drukken, maar nu ik financieel meer aankan dan in mijn studententijd wil ik met kleur beginnen experimenteren (weet er iemand trouwens goeie sites voor beginners wat kleurenfotografie en ontwikkeling betreft?)

    Ik weet eigenlijk niet of er op dit forum veel mensen met analoge fotografie bezig zijn, maar goeie adressen voor rolletjes, papier en alle nodige chemie zijn ook welkom. Vroeger ging ik naar Fotoland Jaques in Aalst, ik weet niet hoe zijn prijzen zijn ivm de rest..
    De laatste keer dat ik bij focilux was in Gent (beglin juli) hadden ze wel eea aan vergroters staan heb ik gezien.
    Fotolog -DevLog

    Comment


    • #3
      Re: Doka materiaal

      Grobet Antwerpen

      Comment


      • #4
        Re: Doka materiaal

        Nog steeds de gebruikelijke adressen dus. Had op iets nieuws gehoopt, maar ja ... tis antiek waarover we het hebben.

        Toch bedankt! Ik veronderstel dat ebay het beste nieuwe adres is..

        Comment


        • #5
          Re: Doka materiaal

          Oorspronkelijk geplaatst door Twoism
          Nog steeds de gebruikelijke adressen dus. Had op iets nieuws gehoopt, maar ja ... tis antiek waarover we het hebben.

          Toch bedankt! Ik veronderstel dat ebay het beste nieuwe adres is..
          Campion in Brussel... in zijn 2e hands-zaak kan je wel een heleboel doka-materiaal vinden....

          En verder...De 2e handsbeurzen... daar heb je keuze te over!
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

          Comment


          • #6
            Re: Doka materiaal

            Hallo,

            ik heb nog een heleboel doka materiaal werkloos op zolder staan... Voor een deftig bod wil ik alles van de hand doen. Indien nog altijd interesse, laat iets weten dan noteer ik alles eens en zal ik een prijs maken. Ik ben van West Vlaanderen

            Comment

            Working...
            X