Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk @ Ieper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurwerk @ Ieper

    Mijn allereerste foto's dat ik neem van vuurwerk. Ik heb totaal geen ervaring met foto's nemen van vuurwerk(zelfs niet in het algemeen ). Ik heb mijn camera nog maar 1 week. Ik vraag om kritiek te geven, als het negatieve is, liefst zeggen hoe ik het kan verbeteren aub. (Ik verwacht als eerste kritiekpunt dat het schuin is (kerk-kathedraal), is nochtans getrokken met statief, maarja als die schuin staat en je ziet dat maar achteraf )





    Camera Model: Canon EOS 350D DIGITAL (met kitlens 18-55mm)
    Shutter Speed: 2.5
    Aperture Value: f/10
    ISO: 100
    Focal Length: 37.0mm

  • #2
    Re: Vuurwerk @ Ieper

    Ja staat inderdaad wat scheef
    Gewoon eens rechtzetten he

    Ik vind hem wel mooi hoor!
    Ik zie er zelfs geen rook op
    www.VIMO.be - Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Vuurwerk @ Ieper

      En hoe kan dit worden rechtgezet? Ik ben namelijk een leek in PS e.d. (ben wel van plan om hierover meer te leren, maar alles op zijn tijd, ben nog maar begonnen met de fotografie! )

      Comment


      • #4
        Re: Vuurwerk @ Ieper

        image -> rotate canvas -> arbitraty

        Voor de rest een mooie foto, knappe compositie en knappe belichting!

        Comment


        • #5
          Re: Vuurwerk @ Ieper

          Ja, zo kan je de gebouwen rechtkrijgen, maar dan moet je uw foto terug aanpassen want die staat namelijk schuin. Dat zal voor later zijn. Ben al blij dat mijn eerste post is. Zal later misschien meer posten aangezien er nu 5x (om de 2 dagen) vuurwerkfestival is in knokke-heist. Moesten jullie nog tips hebben, die zijn altijd welkom!

          Groetjes,
          Kevin

          Comment


          • #6
            Re: Vuurwerk @ Ieper