Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dog survival: over the top

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dog survival: over the top

    Petje af voor de deelnemers, om in de soms druilende regen zo een traject af te leggen Dit jaar is mijn excuus dat ons hondje nog te jong is Volgend jaar zal het feit dat onze hond geen Border Collie is denkelijk als uitvlucht dienen.

    Mijn waterfoto's zijn.... in het water gevallen

    Gelukkig is er nog PhotoShop om hier en daar de foto's van de schuifaf op te lappen.






    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Dog survival: over the top

    Tweede en derde zijn schitterende foto's! Zie die geconcentreerde blik bij hond en baasjes!

    Grtz,Fabienne
    Talent bezitten is mooi. Nog mooier is het ontdekken van talent in anderen.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Re: Dog survival: over the top

      nr 2 en voor al nr 3 heel mooie actie-foto's 't Is even moeilijk voor het baasje als voor de hond Als het volgend jaar wat beter weer is kom ik ook eens een kijkje nemen (met camera natuurlijk )
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Dog survival: over the top

        Heel mooie actiefoto's! Vooral de derde kan mij bekoren: hond en baasje samen naar één doel!
        D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

        Comment


        • #5
          Re: Dog survival: over the top

          Ik knijp altijd mijn ogen bijna dicht aan die proef mooi weergegeven

          Comment


          • #6
            Re: Dog survival: over the top

            [QUOTE=Laurens]Petje af voor de deelnemers, om in de soms druilende regen zo een traject af te leggen Dit jaar is mijn excuus dat ons hondje nog te jong is Volgend jaar zal het feit dat onze hond geen Border Collie is denkelijk als uitvlucht dienen.

            Mijn waterfoto's zijn.... in het water gevallen

            Gelukkig is er nog PhotoShop om hier en daar de foto's van de schuifaf op te lappen.


            laurens heb je direkt een reden om volgend jaar terug te gaan waterfotos he.
            maar deze zijn al knap genoeg hoor.

            groetjes peter.

            Comment


            • #7
              Re: Dog survival: over the top

              Gladde en natte bedoening mooi in beeld gebracht
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #8
                Re: Dog survival: over the top

                mooie reportage. Bij de eerste foto mis ik toch die 'dog' waar je naar verwijst in de titel.

                Comment


                • #9
                  Re: Dog survival: over the top

                  Mooie serie van een spectaculaire hindernis.

                  Ik vind deze hindernis wel op het randje voor middelgrote en grote rassen. Ik heb sommige mensen hun hond bijna zien ophangen om hem boven te krijgen: confused:
                  I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                  Comment

                  Working...
                  X