Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

    Omdat er genoeg actiebeelden waren gepost (ik had ook nog een aantal "knallers en bloedspatters etc...), drop ik hier een paar portretten van jeugdige deelnemers van het kampement te Aarschot. Om te laten zien dat niet alles geweldadig eraan toe ging.


    Deze was te schattig om te laten staan...


    Spijtig van de verlichtingspaal...


    Tussen al dat gebulder van de kanonnen en een demonstratie van gevechtstechnieken van de Vikings... Even een ingetogen moment...



    Voila. Ook dadelijk mijn eerste post op dit forum Ik ben nog een zeeeeeer zeeer beginnelingske ( < 3 maand ervaring), dus nog heel veel te leren.
    Kan moeilijk op tegen de pracht en praal van de shooters hier, dus laat de kritiek opbouwend zijn, anders durf ik al dadelijk niets meer te posten he

  • #2
    Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

    Vooral de eerste is geweldig De jongste dochter van Marieke Soutebier :

    "Mijn mama heeft al deze koekjes gebakken en als jij niet betaald aan mijn papa, krijg je geen enkel koekje mee ! En anders word ik boos ! "

    Groetjes
    Kiona

    Comment


    • #3
      Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

      Ik denk dat ik van jou ook nog een foto heb... op je stand met kruiden etc. Kan dat ? Je was toen druk aan je bezoekers uitleg aan het geven. Desnoods mail ik ze je wel even

      Comment


      • #4
        Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

        Oorspronkelijk geplaatst door Stardust
        Ik denk dat ik van jou ook nog een foto heb... op je stand met kruiden etc. Kan dat ? Je was toen druk aan je bezoekers uitleg aan het geven. Desnoods mail ik ze je wel even
        Kruiden ? Dat kan inderdaad. Dus mailen, yes please !

        Groetjes
        Kiona

        Comment


        • #5
          Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

          Nr2, die dame had bij mij ook wel op de foto gemogen
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

            Drie mooie met nr drie als TOPPER mvg duidistel

            Comment


            • #7
              Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

              Mooie reeks

              Comment


              • #8
                Re: Veldslag Aarschot: jeugdige portretten tussen al dat geweld...

                3 mooie met nr 3 als topper.
                Juffrouw op foto 2 heb ik ook verschillende keren op foto ... zeer fotogeniek
                *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

                Comment

                Working...
                X