Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doornik : iemand nachtfoto van verlichting kaaien of interesse om die te maken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doornik : iemand nachtfoto van verlichting kaaien of interesse om die te maken ?

    Deze morgen een mail ontvangen van een Duitse firma die brochures ontwerpt, websites maakt e.d. ivm mijn foto's van Doornik.
    Ze zijn blijkbaar op zoek voor een van hun klanten naar een (of meerdere ?) nachtfoto van de nieuwe verlichting op de kaaien in Doornik. Ik kan hen daar niet bij helpen.

    Het zou vooral om de nachtversie van deze plaats gaan :


    Voor alle duidelijkheid en om misverstanden te vermijden : ik heb GEEN banden met de firma (lijkt me op het eerste gezicht wel een ernstige firma) maar heb hen meegedeeld dat ik hier (aangezien ze hier mijn Doornik-foto's ontdekt hebben) eens ging informeren of er misschien iemand anders wel interesse heeft om de foto('s) eventueel te maken. En aangezien er hier goede fotografen zitten die vertrouwd zijn met het in opdracht werken wil ik jullie de kans geven om deze opdracht eventueel mee te pikken. Het spreekt voor zich dat ze zich niet aan snapshots zullen verwachten en dat je toch best wel enigszins ervaring moet hebben met avond/nachtfotografie.

    Ik heb wel geen idee hoeveel ze bereid zijn te betalen en wat de exacte voorwaarden zijn. Kom nadien niet klagen dat hun prijs te hoog of te laag is of dat dit of dat niet goed was Ik bied gewoon de kans.

    Indien iemand ernstige interesse heeft, stuur mij een PM of mail en ik geef je de contactinformatie.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: Doornik : iemand nachtfoto van verlichting kaaien of interesse om die te maken ?

    't Is ondertussen wel weer een tijdje geleden, maar nachtfoto's zie ik nog altijd zitten.


    seppuku.

    Comment


    • #3
      Re: Doornik : iemand nachtfoto van verlichting kaaien of interesse om die te maken ?

      Ik zal deze avond eens kijken op mijn harde schijf

      Ik heb daar nog nachtopnamen gemaakt langs het water, maar ik vrees dat die gewist zullen zijn door plaatsgebrek
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment

      Working...
      X