Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksreportage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijksreportage

    Hallo, ik laat nog iets van mij horen.
    Ik ben nog altijd bezig met fotografie, maar wel op een lager pitje. Ik heb onlangs een fotoreportage gemaakt voor mijn nicht en wil er een "semiprofessioneel" album van maken. Dus een boek in handgeschept papier, foto's die je er zelf inkleeft. Album komt van Bert Verlinden in de Diestsestraat in Leuven, waar ze enorm veel keus hebben.
    Nu is mijn vraag, ik ben zeer tevreden over foto.com maar ook over Nelissen bij mij in de buurt. Voor enkele foto's ga ik gemakkelijk naar Nelissen. Hier zit ik nu toch wel met een 150-200 foto's.
    Daarom mijn vraag. De kwaliteit van foto.com is zeer goed, en ook het papier dat ze gebruiken wijkt niet veel af van dat van Nelissen. Maar wat met de kwaliteit binnen 10-20 jaar? Zal ik er dan spijt van hebben dat ik ze niet bij Nelissen heb afgedrukt? Of heeft dat er niets mee te maken?

  • #2
    Re: Huwelijksreportage

    Ik ben net afgestapt van foto.com omdat ze blijkbaar de foto's nog wat bewerken. Heb enkele express overbelichte zoals deze en die komen dan grijs terug.
    Bij fotobox.com heb ik dat probleem niet EN het papier is dikker.
    ooit ... .

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijksreportage

      als je het icc profiel dat je bij http://www.marc-en-ciel.be voor photobox kan vinden gebruikt (je foto's converteren naar dat profiel) dan is er geen kleurverschil meer met je foto's zoals je ze op je (gecallibreerd!) scherm ziet. en haal je dezelfde kwaliteit bij Photobox als bij Bert Verlinden (waar je ook een profiel voor kan vinden op die site van Marc)

      Het papier van Bert Verlinden is wel net iets dikker dan dat van Photobox .. maar Photbox is zeker te doen voor je doeleinde. Bij 200 foto's heb je trouwens al wat korting bij Photobox zodat je ze, denk ik, voor 9 cent per foto en 2,5 euro verzending kan laten afdrukken.

      Comment


      • #4
        Re: Huwelijksreportage

        Zie dat je van Mechelen bent, anders liet ik ze gewoon bij Bert Verlinden printen

        Comment


        • #5
          Re: Huwelijksreportage

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso
          Zie dat je van Mechelen bent, anders liet ik ze gewoon bij Bert Verlinden printen
          Ik denk dat ik gewoon bij Nelissen blijf.

          Comment

          Working...
          X