Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lokerse Feesten Pragha Khan encore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lokerse Feesten Pragha Khan encore

    Nog een greepje uit mijn verslag van de voorlaatste dag Lokerse Feesten. Het licht bij Pragha Khan was zoals gewoonlijk niet gemakkelijk (schaars en veel van van achteren), en de danseressen bewogen bovendien als bezetenen zodat foto's zonder beweging erin echt een opgave werden...







    Wat de pasjes voor de Lokerse Feesten betreft (antwoord op de vraag die gesteld werd bij het verslag van collega Michiels): naast de persfotografen zijn er ook een aantal mensen die beelden verzamelen voor de Lokerse Feesten zelf
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Lokerse Feesten Pragha Khan encore

    Toffe foto's, beetje veraf, maar kan je niet altijd aan doen natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: Lokerse Feesten Pragha Khan encore

      Foto 2 vind ik typisch Pragha. Heel sfeervol !!!

      Comment


      • #4
        Re: Lokerse Feesten Pragha Khan encore

        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
        Toffe foto's, beetje veraf, maar kan je niet altijd aan doen natuurlijk
        Hey yowan-kenobi!

        Nah ik heb er nogal bewust voor gekozen. Met mijn 1m60 mis ik altijd de helft als ik voor het podium ga staan, zelfs als ik op de boxen klim. Dan heb ik een pak portretjes vanaan het middel met een reuze box voor de benen en dat soort dingen. Dus ben ik rechts van een podium in een stelling geklommen zodat ik alles tenminste volledig in beeld kreeg.
        Nu los daarvan hou ik ook wel meer van wat overzichtsbeelden dan van close ups moet ik zeggen. Maar in het geval van Pragha Khan kan ik me voorstellen dat de close-ups het beter doen lol lol

        Greetz!
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment

        Working...
        X