Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog maar eens Balen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog maar eens Balen

    De allereerste keer dat ik zo'n vliegtuigshow probeer, blijkbaar moet ik de volgende keer toch iets beter letten op mijn sluitertijden, die zijn blijkbaar iets te kort zodat de beweging een beetje wordt bevroren. Ook de eerste keer dat ik dat "pannen" uittestte . . . viel goed mee, maar 't waren dan ook 2 PK-kes in de lucht en geen Porschen . . .
    En dan tussen al dat volk wringen om een plaatske te vinden waar de achtergrond een beetje te doen is . . . ik vrees dat ik nog een grotere lens moet aanschaffen om iedereen uit de weg te laten gaan . . . Desalnietemin, 't was bijzonder plezant en ik krijg smaak naar meer . . .





    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Nog maar eens Balen

    Mooie serie, waarvan ik de eerste de beste vind
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Nog maar eens Balen

      mooie reeks!

      Comment


      • #4
        Re: Nog maar eens Balen

        waarom trek je ze niet recht in PS?

        kortesluiter kan toch niet zoveel kwaad als je ze uit deze hoek trekt!
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Nog maar eens Balen

          Bigma Francis?

          Mooie kleuren, goeie shots

          Gr kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Nog maar eens Balen

            Oorspronkelijk geplaatst door KvP
            Bigma Francis?

            Mooie kleuren, goeie shots

            Gr kees
            Kees, deze zijn met mijn eindelijk herstelde Nikkor 70-200 VR gemaakt . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Nog maar eens Balen

              Dat werd tijd ja, netjes gerepareerd?

              Gr kees
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment

              Working...
              X