Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat voor vloer in studio?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat voor vloer in studio?

    Ik ga binnenkort verhuizen en we zijn bezig met de verbouwing. 1 kamer wil ik gaan gebruiken als fotostudio/hobbykamer. Wat is het best geschikt als vloer ondergrond? Is het ook handig om eventueel een soort verhoging te maken. Beetje podium idee... De muren maak ik wit en ik heb zwarte verduisterings rolluiken. Ik kon met de zoekfunctie niets over de vloer vinden dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

    gr. michelle

  • #2
    Re: wat voor vloer in studio?

    in iedergeval geen vloerbedekking(stof) misschien zijl of gewoon schilderen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: wat voor vloer in studio?

      Om reflectie te vermijden kan je beter alles zwart maken of midden grijs als vloerbekleding zou ik kiezen voor een donker vinyl , die kan je dwijlen.
      Wat soms erg handig kan zijn als je is een sessie gedaan hebt waar er met een en ander wordt gekliederd. Denk is na over je muren want met allemaal witte muren heb je langs alle kanten reflectie van het gebruikte licht.
      Ik zou dus enkel het plafond zeer mooi zuiver wit houden, das handig om tegen te bouncen met één flits.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: wat voor vloer in studio?

        Geen zachte ondergrond kiezen !!!
        Modellen met een hoge hiel zitten zo door uw papier.
        Zorg ook voor een effen vloer ( geen tegelmotief ) van dan zie je de ruijes van de tegels in uw papier ( door er op te lopen ).

        Dus iets plat en hard
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: wat voor vloer in studio?

          Ik ga de kamer waarschijnlijk gedeeltelijk midden grijs verfen en achteraan waar mijn computer komt gewoon wit. Anders wordt het wel een erg sombere bedoeling... Waarschijnlijk komt er als ondergrond laminaat tegels. Ik doe onder het papier een grote plaat plexiglas zodat ik geen last heb van het doordrukken van de tegels. Allemaal erg bedankt voor de reacties!

          Comment

          Working...
          X