Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleine letters op het forum

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleine letters op het forum

    Sinds gisteren zijn mijn letters van de teksten op het forum heel klein, haast niet te lezen, nochtans zijn mijn menubalken op de normale grootte. Als ik bij mijn beeldscherminstellingen het lettertype op groot zet, dan krijg ik grote menubalken. Op andere internetpagina's merk ik geen verschil. Ik bezit Windows 89 tweede editie en Internet Explorer 6. In explorer zelf kan je wel het lettertype aanpassen, maar niet de grote, tenminste voor zover ik weet.
    Weet hier iemand waar dit aan zou kunnen liggen.
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

  • #2
    Originally posted by Robke
    Sinds gisteren zijn mijn letters van de teksten op het forum heel klein, haast niet te lezen, nochtans zijn mijn menubalken op de normale grootte. Als ik bij mijn beeldscherminstellingen het lettertype op groot zet, dan krijg ik grote menubalken. Op andere internetpagina's merk ik geen verschil. Ik bezit Windows 89 tweede editie en Internet Explorer 6. In explorer zelf kan je wel het lettertype aanpassen, maar niet de grote, tenminste voor zover ik weet.
    Weet hier iemand waar dit aan zou kunnen liggen.
    Onder Beeld => Tekengrootte kan je de grootte van teskt aanpassen. Best is als dit gewoon op Normaal staat.

    :: http://www.dpix.be ::

    Comment


    • #3
      Probeer toch eens met bovenaan Beeld Tekengrootte Normaal aan te klikken.
      En anders installeer eens een nieuwere versie dan Windows 89. Want die is al bijna 14 jaar oud

      Comment


      • #4
        Tis opgelost, instelling stond idd op extra klein.
        Bedankt voor de hulp.
        mvg,
        Geronimo
        www.geronimosite.net

        Comment


        • #5
          Misschien toevallig met je scrollwieltje van je muis gespeeld terwijl je de CTRL-toets inhield? want dat geeft hetzelfde effect

          Comment


          • #6
            Ik mij ook eens gebeurd Robke .
            Ik balen, maar naar lang zoeken de hier genoemde oplossing gevonden. Zal in mijn geval inderdaad gebeurd zijn via Ctrl+muiswieltje.

            Jacki
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              idd, zo zal het wel gebeurt zijn.
              mvg,
              Geronimo
              www.geronimosite.net

              Comment


              • #8
                CTRL + Scrolwieltje!

                Ameejzing!

                Ik wist niet eens dat dat kon!

                Kavey
                Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...

                Comment


                • #9
                  Bedankt Kaveman, het is al in orde
                  mvg,
                  Geronimo
                  www.geronimosite.net

                  Comment

                  Working...
                  X