Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

P-51D Mustang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • P-51D Mustang

    Gisteren geweest naar een airshow in Spa.
    Hoogtepunt was deze Mustang P-51D.


  • #2
    Re: P-51D Mustang

    Mooie prent, knappe kleuren

    Comment


    • #3
      Re: P-51D Mustang

      Wat een fantastische foto.
      Nou ben ik gek van WW2 vliegtuigen (als rechtgeaarde flightsimmer met IL2 hoog in het vaandel).
      Als ik het goed heb is de Old Crow van een Zweed en heeft hij de thuisbasis in Belgie. Serienummer 44-14450 en staart nr 414450.
      Ik vind de foto zo mooi dat ik de draad heb doorgelinkt op mijn bijna nummer 1 site Frugalsworld.
      Alleen die jongens (en ik zelf ook) zouden het niet erg vinden, als de hele kist nog eens gepost werd. please......
      Edit. Zag je foto van dezelfde mustang op fotodiscussie. Mischien die van de maar dan onbewerkt ...
      Last edited by Nico H; 8 augustus 2006, 18:18.
      ____________________________________________
      Met vriendelijke groet. Nico H
      Mijn vliegtuig foto site

      Comment


      • #4
        Re: P-51D Mustang

        Oorspronkelijk geplaatst door Nico H
        Wat een fantastische foto.
        Nou ben ik gek van WW2 vliegtuigen (als rechtgeaarde flightsimmer met IL2 hoog in het vaandel).
        Als ik het goed heb is de Old Crow van een Zweed en heeft hij de thuisbasis in Belgie. Serienummer 44-14450 en staart nr 414450.
        Ik vind de foto zo mooi dat ik de draad heb doorgelinkt op mijn bijna nummer 1 site Frugalsworld.
        Alleen die jongens (en ik zelf ook) zouden het niet erg vinden, als de hele kist nog eens gepost werd. please......
        Edit. Zag je foto van dezelfde mustang op fotodiscussie. Mischien die van de maar dan onbewerkt ...
        Ik dacht thans dat de Mustang overgekocht was door een Antwerpenaar, maar ik kan miszijn...
        Aangezien ik ook wel wat IL2 speel en bekend ben met Frugalsworld heb ik me er ook maar geregistreerd...
        Fijn dat je de foto zo mooi vindt!

        Comment


        • #5
          Re: P-51D Mustang

          Oorspronkelijk geplaatst door Sethie
          Ik dacht thans dat de Mustang overgekocht was door een Antwerpenaar, maar ik kan miszijn...
          Aangezien ik ook wel wat IL2 speel en bekend ben met Frugalsworld heb ik me er ook maar geregistreerd...
          Fijn dat je de foto zo mooi vindt!
          Ik niet alleen hoor. Moet je het draadje op IL2 maar eens lezen.
          Wat de verkoop van de mustang betreft zal je wel gelijk hebben. De info heb ik van de serienummer databank van JF Baugher gehaald en daar staan er zo enorm veel (allemaal van 1922 tot 2007 alleen amerikaanse).
          Is ook niet bij te houden. Maar dit is een beetje off topic zoals ze dat noemen.
          ____________________________________________
          Met vriendelijke groet. Nico H
          Mijn vliegtuig foto site

          Comment


          • #6
            Re: P-51D Mustang

            Deze piloot is van Brasschaat en heeft denkelijk zijn vlieger ook daar staan in de legerbasis... Hij heeft vorig jaar te St. Jozef Rijkevorsel op een 12-tel meter boven de vaart gevlogen op een herdenking van operatie Plumbridge (WOII). We hebben toen nog met de piloot gesproken en poster gekregen van dit toestel hangende in de lucht...

            Tim Wilmsen
            Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Re: P-51D Mustang

              Oorspronkelijk geplaatst door mendel
              Deze piloot is van Brasschaat en heeft denkelijk zijn vlieger ook daar staan in de legerbasis... Hij heeft vorig jaar te St. Jozef Rijkevorsel op een 12-tel meter boven de vaart gevlogen op een herdenking van operatie Plumbridge (WOII). We hebben toen nog met de piloot gesproken en poster gekregen van dit toestel hangende in de lucht...

              Tim Wilmsen
              Achzo, bedankt voor de info!

              Comment


              • #8
                Re: P-51D Mustang

                Oorspronkelijk geplaatst door mendel
                Deze piloot is van Brasschaat en heeft denkelijk zijn vlieger ook daar staan in de legerbasis... Hij heeft vorig jaar te St. Jozef Rijkevorsel op een 12-tel meter boven de vaart gevlogen op een herdenking van operatie Plumbridge (WOII). We hebben toen nog met de piloot gesproken en poster gekregen van dit toestel hangende in de lucht...

                Tim Wilmsen
                Ik stond daar beneden om foto's te maken, niet gemakkelijk als die daar op hoge snelheid (duikvlucht) over komt .
                Die foto's kan je hier bekijken:
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: P-51D Mustang

                  Zeker mooie foto's.
                  ____________________________________________
                  Met vriendelijke groet. Nico H
                  Mijn vliegtuig foto site

                  Comment

                  Working...
                  X