Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bracketing bij D50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bracketing bij D50

    Ik heb me ondertussen al zot gezocht (onder andere in mijn handleiding) , doch ik neem aan dat het toch moet gaan.
    Ik zou graag door 1 druk op de knop een aantal foto's achter elkaar willen maken met mijn D50. Ik ken wel de mogelijkheden van 'bracketing' waaronder exposure, flash en whitebalance bracketing, doch dan ga je uiteraard bij elke foto een andere instelling hebben, wat ik niet wil.
    Alvast bedankt.

    JanMetDeBracketingPet
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

  • #2
    Re: bracketing bij D50

    Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet
    Ik heb me ondertussen al zot gezocht (onder andere in mijn handleiding) , doch ik neem aan dat het toch moet gaan.
    Ik zou graag door 1 druk op de knop een aantal foto's achter elkaar willen maken met mijn D50. Ik ken wel de mogelijkheden van 'bracketing' waaronder exposure, flash en whitebalance bracketing, doch dan ga je uiteraard bij elke foto een andere instelling hebben, wat ik niet wil.
    Alvast bedankt.

    JanMetDeBracketingPet
    Blijkbaar ontgaat u de definitie én het doel van "bracketing"!...

    Als je meerdere foto's achter elkaar wil nemen, ... blijf je gewoon afdrukken....
    Heeft totaal niets met bracketing te maken...

    Comment


    • #3
      Re: bracketing bij D50

      Vroeger met mijn klein digitaal toestelletje was dat nochtans mogelijk. Telkens drukken lijkt me niet ideaal.
      Wel, als het niet mogelijk is, dan zal ik er maar mee moeten leven zeker
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #4
        Re: bracketing bij D50

        Heb het gevonden...eerst de speciale "shooting mode button" indrukken.
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

        Comment


        • #5
          Re: bracketing bij D50

          Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet
          Ik heb me ondertussen al zot gezocht (onder andere in mijn handleiding) , doch ik neem aan dat het toch moet gaan.
          Ik zou graag door 1 druk op de knop een aantal foto's achter elkaar willen maken met mijn D50. Ik ken wel de mogelijkheden van 'bracketing' waaronder exposure, flash en whitebalance bracketing, doch dan ga je uiteraard bij elke foto een andere instelling hebben, wat ik niet wil.
          Alvast bedankt.

          JanMetDeBracketingPet

          Natuurlijk is dat mogelijk: druk op de knop boven-links aan de achterzijde van de body en draai aan het instelwieltje (rechts) tot het symbool voor meerdere opnames te zien is in het display (bovenaan) zie handleiding pg 21 (bij mij, is wel een Duitstalige)
          T@v
          http://marctav.be

          Comment

          Working...
          X