Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phase One website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phase One website

    Heeft iemand dit probleem ook. Ik wil een account aanmaken op de site van Phase One. Ik heb heel veel moeite moeten doen om überhaupt het sign up scherm voor te krijgen, maar als ik op sign up klik krijg ik dezelfde pagina te zien. Ik gebruik standaard Firefox, maar hier ligt het niet aan want met IE heb ik hetzelfde.

    Weet iemand waardoor dit komt?

    En als ik een mailtje wil sturen kan ik met geen mogelijkheid een mailadres vinden. Tenzij ik een account heb, lekker handig gedaan van Phase One.

    WAT EEN *** SITE.

    Grt,

    Dirk Ane
    Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

  • #2
    Re: Phase One website

    raar.... ik heb juist nog ens in mijn profiel gegaan om te zien dat alles ok is ginder.. en het werkt nog steeds.... raar.... (cache eens leegmaken etc.??...)

    Lesley.
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #3
      Re: Phase One website

      Bedankt voor de reactie, maar het heeft niets uitgemaakt. Wat wel hielp was door het op de pc van mijn ouders te proberen. Daar wou het wel. Maar goed het is al opgelost. Het komt waarschijnlijk door mijn strenge regime op het gebied van internet. Modder-eters jullie mogen om mij topic wel sluiten.

      Grt,

      Dirk Ane
      Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

      Comment

      Working...
      X