Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Digitale Fotografie NTI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus Digitale Fotografie NTI

    Ik zou graag een cursus Digitale Fotografie volgen, liefst van al zelfstudie. Op het net heb ik bij NTI zo'n cursus gevonden, maar vind hem nogal duur om er in het wilde weg aan te beginnen. Kent er iemand deze cursus of ervaring met een andere cursus bij NTI? of ?
    http://Tacha.Fotopic.net
    Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Cursus Digitale Fotografie NTI

    Ik heb een drietal jaar geleden de gewone cursus fotografie gevolgd bij het NTI en ben daar best tevreden van.
    Het is een uitstekend alternatief voor avondschool, en je leert er op je eigen tempo.
    De punten en opmerkingen van de mentors waren ook steeds gegrond en goed becommentarieerd.

    Het enige minpunt toen was dat de cursus nogal gedateerd was. Maar vermits ze ondertussen een digitale fotografie cursus hebben vermoed ik dat dat wel opgelost is.

    Comment


    • #3
      Re: Cursus Digitale Fotografie NTI

      Heb ooit een cursus gevolgd bij NHA, denk dat ongeveer hetzelfde is als NTI. 'k Zou zeggen, blijf daar weg, allemaal 1 pot nat, veel te duur, bedriegerij Mijn cursus binnenhuis- en tuinarchitectuur was verschrikkelijk ouderwets en weinig voor zijn geld. Voor die prijs heb je een vele mooie leerijke boeken over het onderwerp. Dat diploma dat je naderhand krijgt is toch niks waard

      Comment

      Working...
      X