Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital 2003 - kalender

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital 2003 - kalender

    BD Vrienden,

    Wij als Belgiumdigital crew vonden de "BD 2003 kalender" - gemaakt door een aantal forumleden - een zeer aangename verrassing . Om deze nu nog te laten drukken, verkopen enz... is wat laat.

    Daarom kiezen we ervoor om hem downloadbaar te zetten voor iedereen. Je bent dan ook vrij om hem af te drukken voor eigen gebruik.

    Je kan de link vinden via de download pagina op de homepagina.

    Klik RECHTS, OPSLAAN ALS!
    LET OP : Het bestand is 12,2Mb groot!

    Met dank aan Tom en co,

    mvg,
    BD Crew

  • #2
    Een zeer mooie kalender....

    Ik moet hem alleen nog uitprinten....


    Prachtig
    Greets
    Silver

    http://www.silver.web-log.nl

    Comment


    • #3
      Hij hangt hier al een aantal dagen te pronken
      Nogmaals van mij naar de crew een gebaar van dank en waardering !
      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

      Comment


      • #4
        De kalender loopt bij mij via de kabel binnen met 140/130 kb per seconden.
        Nogmaals iedereen, maar vooral Tom314, dank voor deze prachtige kalender. Misschien iets voor een jaarlijkse traditie. Een wedstrijd van maken en de mooiste hier als pdf laten downloaden!! Ik doe mee.

        Comment


        • #5
          Heel tof idee en de kalender op zich ziet er fantastisch uit. Heb hem al direct gedownload en morgen gaat ie vast en zeker uitgeprint worden!! Puik werk tom314 ... chapeau!!

          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Ik heb hem net ook gedownload... Met ADSL op 1,23 min. voor die 12 MB...
            Morgen uitprinten en ophangen op m'n buroke op Ford....

            Comment


            • #7
              Reeds gedownload en bekeken.
              Zeer mooi, prachtig gedaan. Proficiat aan diegene die dit hebben verwezenlijkt !
              Eerst nog een nieuw voorraadje inkt gaan kopen, dan kan die worden uitgeprint.
              Nikon D70

              Comment


              • #8
                Met ADSL op 1,23 min. voor die 12 MB
                Met Telenet lukte het daarnet op 7 seconden
                Mark (300D)

                Comment


                • #9
                  Blijkbaar is de West Vlaamse ADSL ietske trager, 2min07sec. Maar ja, ik was begin overtekenen en schrijven maar ik ben er na 2min en 7sec toch maar mee gestopt.

                  Heel mooie kalender trouwens.

                  Groeten
                  Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ddenolf
                    Blijkbaar is de West Vlaamse ADSL ietske trager, 2min07sec. Maar ja, ik was begin overtekenen en schrijven maar ik ben er na 2min en 7sec toch maar mee gestopt.

                    Heel mooie kalender trouwens.
                    de west-vloanders komen blijkbaar overal achter, een dikke minuut met telenet hier

                    enne, echt wel goeie kalender hoor
                    mvg,
                    Dieter

                    Comment


                    • #11
                      met Telenet in 33 sec (antwerpen)

                      prachtige kalender hoor!
                      alleen is m'n printer niet goed genoeg om de gewenste afdruk te verkrijgen :-(
                      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt voor de schitterende kalender, bij mij gaat het iets langzamer om binnen te halen met ADSL (Nederland Noord Brabant), 5.4 minuten. Ik heb hem inmiddels al uitgeprint en ga hem laten inbinden.
                        Bedankt het is vakwerk.
                        Groetjes
                        Angenita - Canon 50D - Canon Eos 350D + Sigma 17-70 + BG-E3 + Sigma 24 - 60 + Canon 50mm + Canon 70 - 300mm IS USM + 100mm Canon macro lens + een setje Soligor tussenringen
                        http://www.ansvanvliet.nl/

                        Comment


                        • #13
                          ben hem ook even gaan downloaden, 410mb, was er snel. ook telenet.
                          Heb al de pag. van januarie afgeprint, ga er elke maand eentje doen. Is echt wel een schone kalender.

                          mijn dank aan BD

                          stofke
                          D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

                          Comment


                          • #14
                            Waarschijnlijk ben ik nog niet goed wakker?

                            Maar ik vind die file niet op het "download pagina".

                            Ik weet wel dat mijn ogen niet meer zo best zijn als vroeger, maar ik zie het niet??

                            Even help

                            Comment


                            • #15

                              Met Telenet lukte het daarnet op 7 seconden
                              je weet toch dat 12MB op 7s onmogelijk is met een telenetverbinding? als je het ALLERALLERuiterste uit je lijn zou kunnen halen (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan zou je nog minstens 12 à 13s nodig hebben hier lukte het op 25s

                              Comment

                              Working...
                              X