Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro met Powershot a700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro met Powershot a700

    Hallo, Allen

    MIschien een vreemde vraag maar hoe is het mogelijk om met een Canon power-shot a-700 Macro-opname's te maken, en dan bedoel ik niet welke instelling, maar tips hoe ik bijvoorbeeld een vlieg fotografeer die op een bewegende bloem of blad zit.

    Ook zijn natuurlijk alle tips welkom, mischien heeft iemand van de groep zelf wel een A-700 en enkele voorbeelden..

    Alvast bedankt

    Ron

  • #2
    Re: Macro met Powershot a700

    Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Macro met Powershot a700

      Oorspronkelijk geplaatst door ronalds
      Hallo, Allen

      MIschien een vreemde vraag maar hoe is het mogelijk om met een Canon power-shot a-700 Macro-opname's te maken, en dan bedoel ik niet welke instelling, maar tips hoe ik bijvoorbeeld een vlieg fotografeer die op een bewegende bloem of blad zit.

      Ook zijn natuurlijk alle tips welkom, mischien heeft iemand van de groep zelf wel een A-700 en enkele voorbeelden..

      Alvast bedankt

      Ron
      Veel oefenen, maar je hebt met die consumer en prosumer camera's wel degelijk een beperking. Je moet echt dichtbij je onderwerp kunnen komen en dat is bij insecten bijna onmogelijk, met mijn SONY DSC T30 moet ik al voor echte macro-opnames op amper een paar cm van het onderwerp komen, ik vrees dat je vliegen niet blijven zitten. Voor bloemen en andere niet vliegende onderwerpen zijn de meeste prosumers echt wel hééél goed op macrogebied.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X