Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek flitsfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek flitsfotografie

    Halllo,

    Kent er iemand een goed boek over flitsfotografie, of een boek over geavanceerde fotografie, dus niet voor beginners, maar gevorderden??



    Alvast bedankt,
    Albus
    No Surprise.

  • #2
    Re: Boek flitsfotografie

    Mss hier?

    Comment


    • #3
      Re: Boek flitsfotografie

      Kent iemand mss een nederlandstalig boek? Ik heb er zopas een gekocht van Michael Freeman, over kleur, weet er iemand of hij er ook over licht heeft geschreven?
      No Surprise.

      Comment


      • #4
        Re: Boek flitsfotografie

        Bijna "zeker weten". Heb het even geleden nog op de goedkope boekenbeurs in A'pen zien liggen. Zeker 5 van zijn boeken lagen daar.

        Comment


        • #5
          Re: Boek flitsfotografie

          Ik heb het boek van Michael Freeman liggen "Licht en Belichting"
          Gekocht bij De Sleghte voor 7,95€

          Comment


          • #6
            Re: Boek flitsfotografie

            Eens kijken... zo even uit de boekenkast achter me getrokken:
            Frances Schultz & Roger Hicks: "Licht!", Cantecleer, ISBN 90-213-2852-6
            Mich Buschman: "Basisboek lichtmeten", Focus Publishing BV, ISBN 90-72216-59-8 (*)
            Mich Buschman: "Basisboek flits techniek", Focus Publishing BV, ISBN 90-72216-82-2
            John Child & Mark Galer: "Basiskennis Studiofotografie", P/F Kunstbeeld vof, ISBN 90-72084-20-9
            John Child & Mark Galer: "Basiskennis Fotografische verlichting", P/F kunstbeeld vof (uitgeleend, kan ik nu even geen ISBN nummer bij typen)

            Ze gaan niet allemaal alleen maar over flitsen, maar je komt er een heel eind mee. Zo is bijvoorbeeld (*) best belangrijk als achtergrondkennis en er zijn 2 hoofdstukjes aan flitsen gewijd. Succes!

            Comment


            • #7
              Re: Boek flitsfotografie

              Ik ben nu over kleur aan het leren, wat samen met belichting toch de belangrijkste technische kenmerken van fotografie vormen... Zodra ik terug ben van vakantie ga ik meer (veel meer) leren over licht. Dus bedankt voor de opsomming, daar moet zeker wel een boek van te vinden zijn. En bedankt aan al de anderen.
              No Surprise.

              Comment

              Working...
              X