Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opletten met PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opletten met PIN

    Een tijdje geleden kocht ik 2 Vosonic X-drives pakketten bij PIN (via BD hierbij terecht gekomen). Na veel mails en een moeizame afhandeling van het order, het pakket ontvangen. Bij openen bleek dat de extra batterij er niet bij zat. Onmiddellijk gemaild naar Vasa met de vraag of hij die nog kon verzenden. Hij beloofde om ze op te sturen, maar na 3 wekenen heb ik nog steeds niets ontvangen. Op mijn mails hierover reageert hij niet meer.

    Ik veronderstel dat ik hier maar weinig kan aan doen?

    Jullie zijn dus gewaarschuwd.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Opletten met PIN

    Ik koop er ook niet meer... tis voor mij nu www.jaldigital.com.au (ook in australie) al moet deze ook nog z'n service na-verkoop bewijzen. Levering ging alleszins zeer vlot en hij zit een stuk onder de PIN prijzen. Batterijen (1 gratis bij de VP8360) waren zelfs 2300mAh exemplaren ipv de standaard 2100mAh...

    Heb PIN vorige maand gevraagd of hij mij een betere prijs kon geven op de VP8360 met verwijzing naar deze concurrent en hij antwoorde van nee, maar dat hij 'bekend staat omwille van z'n goede service'...
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment

    Working...
    X