Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stock foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stock foto's

    Is er iemand die foto's laat verkopen door zo'n stock verkoop bureau ( of zoiets ). Wat zijn jullie ervaringen daarmee ?
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: Stock foto's

    Ben er nog maar pas mee begonnen. Foto's ingezonden, 5 dagen later werden ze gereviewd, en van de 25 werden er 23 goedgekeurd. Eentje met teveel ruis werd geweigerd, samen met een foto die naar hun mening onvoldoende scherpte bezat. Mijn bedoeling is om de komende weken nog regelmatig foto's in te sturen, en dan gewoon afwachten.... intussen heb ik toch al enkele downloads gehad uit mijn foto's, wat ik eigenlijk niet had verwacht, maar goed. 't smaakt naar meer natuurlijk Leuk dat mensen je foto's kunnen gebruiken, is altijd goed voor het ego

    Comment


    • #3
      Re: Stock foto's

      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
      Ben er nog maar pas mee begonnen. Foto's ingezonden, 5 dagen later werden ze gereviewd, en van de 25 werden er 23 goedgekeurd. Eentje met teveel ruis werd geweigerd, samen met een foto die naar hun mening onvoldoende scherpte bezat. Mijn bedoeling is om de komende weken nog regelmatig foto's in te sturen, en dan gewoon afwachten.... intussen heb ik toch al enkele downloads gehad uit mijn foto's, wat ik eigenlijk niet had verwacht, maar goed. 't smaakt naar meer natuurlijk Leuk dat mensen je foto's kunnen gebruiken, is altijd goed voor het ego
      Naar wat ik hoor verdient dat dus belachelijk weinig geld...
      Klopt dit ?

      Comment


      • #4
        Re: Stock foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door scalll
        Naar wat ik hoor verdient dat dus belachelijk weinig geld...
        Klopt dit ?
        volledig akkoord

        Comment

        Working...
        X