Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub omgeving waasland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclub omgeving waasland

    Hallo,

    Ben al een hele tijd met fotografie bezig, maar zou toch graag wat meer willen weten om nog betere foto's te kunnen nemen. Kan er mij iemand op weg helpen naar een fotoclub in de omgeving van Sint-Niklaas?

    Alvast bedankt ,
    Klaus
    D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
    SB600, Slingshot AW100

  • #2
    Re: Fotoclub omgeving waasland

    Optika in Zwijndrecht
    http://www.evonet.be/~rvm/Optika/index.htm
    Groeten.
    KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
    http://www.photopat.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclub omgeving waasland

      Al bedankt voor de tip, zal de site eens bekijken.
      Heb je er zelf ervaring mee?
      Groetjes,
      Klaus
      D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
      SB600, Slingshot AW100

      Comment


      • #4
        Re: Fotoclub omgeving waasland

        in sint niklaas is er ook eentje



        groetjes
        FUJI XT2

        Comment


        • #5
          Re: Fotoclub omgeving waasland

          Bedankt voor de info. Sites zien er in ieder geval zeer goed uit. Ga zeker eens verder informeren omtrent de werking en cursussen.

          Zijn er eventueel leden van deze clubs op het forum die me wat meer kunnen vertellen omtrent de werking?

          groetjes,
          Klaus
          D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
          SB600, Slingshot AW100

          Comment


          • #6
            Re: Fotoclub omgeving waasland

            Gewoon eens langs komen.

            En verwacht je niet aan academische toestanden. Wij doen het vooral voor de fun.

            Comment


            • #7
              Re: Fotoclub omgeving waasland

              Zal ik zeker doen. En voor de fun doen we het toch of niet soms.
              D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
              SB600, Slingshot AW100

              Comment


              • #8
                Re: Fotoclub omgeving waasland

                Oorspronkelijk geplaatst door Fellowminded
                Zijn er eventueel leden van deze clubs op het forum die me wat meer kunnen vertellen omtrent de werking?
                Ik zit bij Fotoclub Visie; dat is 1 of 2 ( wat je zelf wilt) avonden per maand; telkens de 2e en/of 4e donderdag van september tot juni. Hele losse sfeer; alles mag, niets moet.

                Tijdens zo'n avond wordt er "theorie" gegeven. Theorie in de ruimste zin van het woord aan de hand van veel voorbeeldfoto's; de eerste les gaat het - uiteraard - over diafragma en sluitertijd, vervolgens gebruik van kleur, en later bvb. over foto's met één aandachtspunt, monochrome beelden, enz.
                Op basis van de inhoud van de les krijg je op het einde ervan een opdracht, waarmee je een hele maand bezig kan zijn. Het resultaat van deze opdrachten wordt telkens de volgende les in groep bekeken en becommentarieerd (met massa's opbouwende kritiek).
                Er wordt ook enkele keren per jaar een uitstap met club georganiseerd.
                Om het jaar af te sluiten, wordt er een tentoonstelling georganiseerd met werk van alle leden.

                Lidgeld is €25 per jaar.

                Ik geloofde het eigenlijk niet helemaal toen ik mij het eerste jaar inschreef, maar op basis van die 1 of 2 avonden in de maand ga je écht betere foto's maken. Zeker een aanrader!

                Comment

                Working...
                X