Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanicole.. the actions...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sanicole.. the actions...

    Gister met mijn vader ook naar de show van Sanicole geweest...
    Lekker weertje, maar zoals gewaarschuwd de zon van voren..
    Toch nog geprobeerd wat leuke plaatjes te maken en ik ben niet ontevreden.

    Hier de 1ste drie !





    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

  • #2
    Re: Sanicole.. the actions...

    nr. 2 en 3 zijn zeer goed

    Greetings,
    Schanske

    Comment


    • #3
      Re: Sanicole.. the actions...

      Zeker geslaagd. En je derde toont aan dat die gasten toch relatief ver van elkaar kruisen, je bovenste is immers scherp en de andere totaal niet.

      Comment


      • #4
        Re: Sanicole.. the actions...

        Dat de onderste alpha-jet niet scherp is heeft enkel te maken met het feit dat het andere vliegtuig in zijn beweging gevolgd is, terwijl het onscherpe precies in tegengestelde richting vliegt. Ze zien er trouwens vrij gelijk uit qua grootte om te ver uit elkaar te zitten.

        Om zo tegen de zon in te fotograferen zijn we in België nogal verwend : in Koksijde kan je je daar ook zeer goed in oefenen
        The only time you have too much fuel is when you are on fire

        Comment


        • #5
          Re: Sanicole.. the actions...

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenD
          Dat de onderste alpha-jet niet scherp is heeft enkel te maken met het feit dat het andere vliegtuig in zijn beweging gevolgd is, terwijl het onscherpe precies in tegengestelde richting vliegt. Ze zien er trouwens vrij gelijk uit qua grootte om te ver uit elkaar te zitten.

          Om zo tegen de zon in te fotograferen zijn we in België nogal verwend : in Koksijde kan je je daar ook zeer goed in oefenen
          Inderdaad... ik heb er 1tje met mijn lens gevolgd met het gevolg dat die andere onscherp is...
          Maar ik vond niet eens de zon het grootste probleem...
          HEt vocht in de lucht was ook een probleem... de vliegtuigen waren npg wat moeilijker te zien door dat vocht... altijd zo'n waas ervoor zodat de kleuren van de vliegtuigen ook niet altijd mooi overkwamen !
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

          Comment


          • #6
            Re: Sanicole.. the actions...

            3xscheepsrecht !! Knappe actieshots, op het juiste moment afgedrukt, niet makkelijk

            Comment


            • #7
              Re: Sanicole.. the actions...

              2 en 3 , op het juiste moment geschoten--->prima

              Comment


              • #8
                Re: Sanicole.. the actions...

                2 en 3 heel mooi en perfect getimed
                Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                Fuji : Fuji X10

                Comment

                Working...
                X