Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ridderspelen, waar en wanneer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ridderspelen, waar en wanneer?

    @ Mods: als het niet in de juiste rubriek gepost is, verplaatsen dan maar, ik wist echt niet waar te posten


    In Sint-Pieters-Rode staat het kasteel van Horst. Jaarlijks houdt men daar ridderspelen. En ik dacht op 15 augustus.

    Maar op internet is er echt weinig informatie erover te vinden, een fietstocht op die dag ja.

    Weet er iemand of het dit jaar doorgaat? Het lijkt mij een gelegenheid voor een uitstap en een shoot (vandaar dat ik dit eigenlijk wou posten in 'waarheen vandaag').

  • #2
    Re: ridderspelen, waar en wanneer?

    Bedoel je mischien deze: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=120301
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: ridderspelen, waar en wanneer?

      Kasteelfeesten Kasteel van Horst
      Zondag 13 en dinsdag 15 augustus 2006 van 12-18u. De festiviteiten worden georganiseerd door de Pynnockridders. Continu vinden animaties en demonstraties plaats. Om 17u wordt een zwaardgevecht door de Pynnockridders opgevoerd.

      Doorlopend zijn er gidsbeurten in het kasteel (duur 1 uur). Inkomprijs voor de kasteelfeesten bedraagt 6 euro voor volwassenen, 3 euro voor kinderen.

      hier gevonden
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: ridderspelen, waar en wanneer?

        @ hombre: neen dat bedoelde ik niet
        @zunoel:dat is het! De site van de Pynnockridders is in opbouw en zo vond ik niks terug


        Bedankt allebei! Nu proberen minstens één van de 2 mee te pikken.

        Comment

        Working...
        X