Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pup met een verhaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pup met een verhaal





    1/80 sec, f4, iso 800

    Deze foto's maakte ik 2 weken geleden in het verzorgingstehuis.
    De bovenste is de laatste foto die ik van mijn moeder maakte, 4 dagen later overleed ze.
    Toevallig had ik mijn camera bij me, want ik was niet van plan nog foto's van mijn moeder te maken, omdat ze de aandacht voor haar omgeving aan het kwijt raken was en ik een paar jaar geleden een schitterende foto haar had gemaakt die ik maar moeilijk meer kon verbeteren.
    Toen was dat meisje met dat hondje er, en was er weer even die interesse voor dat schattige beestje.

    Het zonnescherm was naar beneden, waardoor de kleuren erg warm overkomen.
    Groetjes Christianne
    Christianne's fotoweb
    BD0243nl

  • #2
    Re: pup met een verhaal

    Innige deelneming bij het overlijden van je moeder en veel sterkte.
    Met deze foto heb je toch nog een mooi aandenken van haar en je ziet duidelijk dat ze interesse heeft voor het lieve hondje.
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: pup met een verhaal

      Mijn oprechte deelneming, met uw verlies.
      Ik vindt het geweldig, hoe die pup emoties losmaakt, en dit valt op de foto's te zien, prachtig.
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: pup met een verhaal

        Oorspronkelijk geplaatst door Christianne
        Deze foto's maakte ik 2 weken geleden in het verzorgingstehuis.
        De bovenste is de laatste foto die ik van mijn moeder maakte, 4 dagen later overleed ze.
        Toevallig had ik mijn camera bij me, want ik was niet van plan nog foto's van mijn moeder te maken, omdat ze de aandacht voor haar omgeving aan het kwijt raken was en ik een paar jaar geleden een schitterende foto haar had gemaakt die ik maar moeilijk meer kon verbeteren.
        Toen was dat meisje met dat hondje er, en was er weer even die interesse voor dat schattige beestje.
        Het zonnescherm was naar beneden, waardoor de kleuren erg warm overkomen.
        Vooreerst mijn innige deelneming.
        Maar ook mijn dank om ons te laten meegenieten van de mens in al zijn eenvoud en de uitstraling van liefde, tederheid en welzijn met onze naasten.
        Ik twijfel of de schitterende foto die je vroeger maakte het kan halen qua expressie en inhoud. Jij waart beslist gezegend toen je je fototoestel bijhad.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: pup met een verhaal

          Ook innige deelneming van mijnentwege! Ik wens jou en je familie veel sterkte!

          Grtz,Fabienne
          Je kunt je vuist beter gebruiken om erin te lachen, dan om er mee te slaan.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: pup met een verhaal

            Innige deelneming en veel sterkte.
            Deze foto's zullen zeker een ereplaatsje krijgen.
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: pup met een verhaal

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
              Vooreerst mijn innige deelneming.
              Maar ook mijn dank om ons te laten meegenieten van de mens in al zijn eenvoud en de uitstraling van liefde, tederheid en welzijn met onze naasten.
              Ik twijfel of de schitterende foto die je vroeger maakte het kan halen qua expressie en inhoud. Jij waart beslist gezegend toen je je fototoestel bijhad.

              Henri
              Veel sterkte, toen ik je uitleg las, kwam bij mij dezelfde gedachten binnen, als Kodachrome hier zo mooi verwoord!!

              Comment


              • #8
                Re: pup met een verhaal

                heel erg bedankt voor alle woorden.
                Groetjes Christianne
                Christianne's fotoweb
                BD0243nl

                Comment


                • #9
                  Re: pup met een verhaal

                  Christianne,

                  Ook van ons veel sterkte.
                  Groetjes,

                  Marc & Nicole

                  Comment

                  Working...
                  X