Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogels

    Laatst naar een lokale dierentuin geweest, uiteraard foto's genomen wat nog niet zo makkelijk was door het licht(ondanks de ochtendzon). Maar deze foto's van de vogels vond ik toch wel gelukt:






    Allemaal gemaakt met Panasonic FZ5

    Alle commentaar is welkom
    ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
    Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

  • #2
    Re: Vogels

    En wat is die plaatselijke dierentuin, als ik vragen mag?
    Leuke foto's, dat zeker. Maar je moet wat aandacht aan details geven.
    De pauw en ibis missen hun poten. De compositie is ondanks dat goed, vooral de pauw.
    De pauw komt wat blauwig over, de ibis en reiger vertonen flinke uitgebrande vlekken, wat welliswaar met felle zon en witte vogels bijna onoverkomelijk is.

    De ibis heeft mijn voorkeur.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

    Comment


    • #3
      Re: Vogels

      vind dat de tweede opname er het beste uitkomt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vogels

        Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
        En wat is die plaatselijke dierentuin, als ik vragen mag?
        Leuke foto's, dat zeker. Maar je moet wat aandacht aan details geven.
        De pauw en ibis missen hun poten. De compositie is ondanks dat goed, vooral de pauw.
        De pauw komt wat blauwig over, de ibis en reiger vertonen flinke uitgebrande vlekken, wat welliswaar met felle zon en witte vogels bijna onoverkomelijk is.

        De ibis heeft mijn voorkeur.
        Bedankt, je hebt gelijk het is poten helemaal niet of helemaal wel erop. Zelf zie je dat niet zo snel als storend, vandaar dat ik ze ook plaats

        Die plaatselijke dierentuin heet Zoo Parc Overloon in dus Overloon(Nederlands Limburg).


        Bedankt al voor de reacties.
        ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
        Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

        Comment


        • #5
          Re: Vogels

          Oorspronkelijk geplaatst door Hen
          Bedankt, je hebt gelijk het is poten helemaal niet of helemaal wel erop. Zelf zie je dat niet zo snel als storend, vandaar dat ik ze ook plaats

          Die plaatselijke dierentuin heet Zoo Parc Overloon in dus Overloon(Nederlands Limburg).


          Bedankt al voor de reacties.
          Aaah - Zoo Parc Overloon. Ik had al zo'n vermoeden aan de hand van je woorden in de post, en het zien van die witte pauw.
          Vorige week nog geweest (en reeds enkele foto's hiervan gepost...)
          Heerlijk park, dat zowat een van mijn meest favorieten is.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: Vogels

            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
            Aaah - Zoo Parc Overloon. Ik had al zo'n vermoeden aan de hand van je woorden in de post, en het zien van die witte pauw.
            Vorige week nog geweest (en reeds enkele foto's hiervan gepost...)
            Heerlijk park, dat zowat een van mijn meest favorieten is.
            Wat toevallig. Even zoeken die foto's dan. Ik denk dat ik er zeker ook weleens terug kom, viel me wel tegen dat er zeer weinig foto's gelukt waren van mezelf maar goed dat ligt aan mij en mijn camera denk ik.
            ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
            Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

            Comment


            • #7
              Re: Vogels

              Oorspronkelijk geplaatst door Hen
              Wat toevallig. Even zoeken die foto's dan. Ik denk dat ik er zeker ook weleens terug kom, viel me wel tegen dat er zeer weinig foto's gelukt waren van mezelf maar goed dat ligt aan mij en mijn camera denk ik.
              Dat zoeken zal niet zo eenvoudig zijn, want ik heb het er niet bij vermeld. Kijk maar naar mijn Meerkoet (juveniel), de Flamingo, mijn "gewoon een musje" en ten slotte de ooievaar verscholen.

              Misschien zal ik een paar ringstaartmaki's posten, een dezer dagen, die ik daar gemaakt heb. Die zijn wel grappig geworden.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment


              • #8
                Re: Vogels

                Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
                Dat zoeken zal niet zo eenvoudig zijn, want ik heb het er niet bij vermeld. Kijk maar naar mijn Meerkoet (juveniel), de Flamingo, mijn "gewoon een musje" en ten slotte de ooievaar verscholen.

                Misschien zal ik een paar ringstaartmaki's posten, een dezer dagen, die ik daar gemaakt heb. Die zijn wel grappig geworden.
                Had ze al gevonden, heb gewoon gekeken naar de topics gestart door jou in deze sectie Kzal het in de gaten houden!
                ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
                Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

                Comment

                Working...
                X