Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentse Feesten : Belle Perez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gentse Feesten : Belle Perez

    Dag 9 St. Baafsplein




    (aangepaste versie)

    Last edited by mexicano; 25 juli 2006, 19:50.
    Canikon 40D - D200, D300

  • #2
    Re: Gentse Feesten : Belle Perez

    mooie kleurijke opname's van een dynamische zangeres.

    groeten
    leon
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

    Comment


    • #3
      Re: Gentse Feesten : Belle Perez

      Tweede de beste , maar ik stel toch voor om eens naar de Threshold setting van het Unsharp Mask filter te kijken

      Naar mijn ervaring is de verscherping die je met de RAW convertor kan doen niet goed, in die zin dat ruis mee versterkt wordt. Dit kan je vermijden door de verscherping in Photoshop (Elements) te doen, met de bovengenoemde Threshold op 4 of op 6 of zo.

      Eerste en derde foto trouwens ook heel goed, met in de eerste bijna geen versterking van ruis en in de derde een beetje...
      Groeten, David

      Comment


      • #4
        Re: Gentse Feesten : Belle Perez

        Ik ga voor nr 1 mooi scherp.
        In nr 2 zit teveel ruis vind ik.
        Ik heb er ook een paar gepost van die mooi madam toen ze in Leuven was.

        Groetjes.
        lucv.be - instagram - facebook

        Comment


        • #5
          Re: Gentse Feesten : Belle Perez

          Oorspronkelijk geplaatst door drd
          Tweede de beste , maar ik stel toch voor om eens naar de Threshold setting van het Unsharp Mask filter te kijken

          Naar mijn ervaring is de verscherping die je met de RAW convertor kan doen niet goed, in die zin dat ruis mee versterkt wordt. Dit kan je vermijden door de verscherping in Photoshop (Elements) te doen, met de bovengenoemde Threshold op 4 of op 6 of zo.

          Eerste en derde foto trouwens ook heel goed, met in de eerste bijna geen versterking van ruis en in de derde een beetje...
          Ik weet het maar om twee uur 's nachts had ik nog weinig zin om de foto tot in de puntjes te verzorgen...na de GF moet ik dringend eens mijn opnames bijschaven met Nikon Capture (nu werk ik regelmatig met Picture Project en XnView omwille van de verwerksnelheid ivm de fotowedstrijden)

          Dag 9: ik begin er stilaan door te zitten
          Last edited by mexicano; 24 juli 2006, 10:31.
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: Gentse Feesten : Belle Perez

            Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
            Ik weet het maar om twee uur 's nachts had ik nog weinig zin om de foto tot in de puntjes te verzorgen...
            Dit vind ik niet jammer, maar heel jammer. Het is toch de bedoeling om je eigen foto's zo goed mogelijk te laten aanschouwen. Of niet soms?
            Als je gewacht had van twee uur 's nachts tot in de voormiddag, zou het dan niet beter geweest zijn en hoeveel kijkers zou je dan gemist hebben. Niet veel mijn gedacht. Of wilde je absoluut de eerste zijn ten koste van veel?

            Comment


            • #7
              Re: Gentse Feesten : Belle Perez

              Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik
              Dit vind ik niet jammer, maar heel jammer. Het is toch de bedoeling om je eigen foto's zo goed mogelijk te laten aanschouwen. Of niet soms?
              Dat vind ik ook, maar... (lees verder)
              Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik
              Als je gewacht had van twee uur 's nachts tot in de voormiddag, zou het dan niet beter geweest zijn en hoeveel kijkers zou je dan gemist hebben. Niet veel mijn gedacht. Of wilde je absoluut de eerste zijn ten koste van veel?
              ...ik begrijp Mexicano ook wel, want de foto's voor de wedstrijd moeten voor 9 uur binnen zijn
              Groeten, David

              Comment


              • #8
                Re: Gentse Feesten : Belle Perez

                Mooie reeks de 1ste krijgt mijn voorkeur. De 2 de vind ik ook jammer van de ruis.
                De foto's binnen voor 9 uur dat moet toch geen probleem zijn, 10 dagen aan een stuk tot in de vroege uurtjes je foto's in orde zetten. Ik leef nog altijd

                Mvg Jasmine
                Update12/05/10
                BLOG
                Leica M9/Fuji X 100s/phone

                Comment


                • #9
                  Re: Gentse Feesten : Belle Perez

                  Oorspronkelijk geplaatst door jasmine
                  De foto's binnen voor 9 uur dat moet toch geen probleem zijn, 10 dagen aan een stuk tot in de vroege uurtjes je foto's in orde zetten. Ik leef nog altijd
                  En er zaten toch ook een paar winnaars tussen geloof ik hee Proficiat!
                  Groeten, David

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gentse Feesten : Belle Perez

                    Oorspronkelijk geplaatst door drd
                    En er zaten toch ook een paar winnaars tussen geloof ik hee Proficiat!

                    Thx
                    Update12/05/10
                    BLOG
                    Leica M9/Fuji X 100s/phone

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gentse Feesten : Belle Perez

                      Proficiat met je prijs op 2Compute.
                      Met wat minder ruis ziet het er beter uit G

                      Mvg Jasmine
                      Update12/05/10
                      BLOG
                      Leica M9/Fuji X 100s/phone

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gentse Feesten : Belle Perez

                        Oorspronkelijk geplaatst door jasmine
                        Proficiat met je prijs op 2Compute.
                        Met wat minder ruis ziet het er beter uit G

                        Mvg Jasmine
                        Bedankt

                        De foto op 2Compute hier was eigenlijk het origineel, maar ik vond dat hij wat aan de donkere kant was en heb hem vanop het werk aangepast met XnView met de desastreuse ruis tot gevolg; ik zal hem na de GF eens deftig onder handen nemen met NC4 (en mijn andere foto's ook trouwens)
                        Na de GF zouden we trouwens eens onze eigen voorkeurfoto's kunnen plaatsen (van alle Gentenaars of bezoekers; inzendingen die al dan niet bekroond werden) - liefst elk in een eigen topic om het forum niet te overbelasten
                        Vanzelfsprekend tonen we dan onze 'niet overhaast bewerkte opnames'
                        Last edited by mexicano; 24 juli 2006, 12:30.
                        Canikon 40D - D200, D300

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gentse Feesten : Belle Perez

                          Al vind ik haar muziek niet dat, wel mooie platen van een mooi meisje

                          Comment

                          Working...
                          X