Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Gent, again

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurwerk Gent, again

    Alsof er nog niet genoeg foto's van gepost zijn, hier is mijn inbreng.
    Ben wel nog maar juist bezig met fotografie en beschik maar over een bescheiden sony cybershot, in afwachting van mijn eerste dslr

    Dit is geschoten uit mijn dakraam (woon 200 meter van de watersportbaan), zonder statief. Een eerste probeersel dus





    Mvg, felix

  • #2
    Re: Vuurwerk Gent, again

    Is dat Ekkergem kerk in beeld? Zet je je ook op Googlemap want er zijn nogal weinig gentenaars op BD precies en we moeten daar iets aan doen...

    Kvind de tweede wel leuker met de contour van de kerk er nog bij, ik heb bij m'n foto's ook geprobeerd om de omgeving erbij te krijgen, geeft een beeld dat meer spreekt dan enkel en alleen het vuurwerk erop...
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: Vuurwerk Gent, again

      Dat is niet ekkergem kerk, maar wel heel dicht erbij. Het is het dak van een soort van broeders van liefde huis ofzo, schuin tegenover de kerk van ekkergem. Ik heb mijn kot wel in de ekkergemstraat.
      Voila, bij deze ben ik ook toegevoegd op de googlemap. Wel handig om te zien wie er in je buurt woont
      Merci voor de commentaar, ik kan er maar van leren!
      Last edited by felixdv; 23 juli 2006, 22:34.

      Comment


      • #4
        Re: Vuurwerk Gent, again

        Je tweede
        mss links en vanonder een klein beetje eraf?
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #5
          Re: Vuurwerk Gent, again

          zo dan?

          Comment


          • #6
            Re: Vuurwerk Gent, again

            Idd ja, dit verbeterd je compo imo heel wat
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: Vuurwerk Gent, again

              Felixdv, jij hebt die avond duidelijk meer geluk gehad. Ik heb die avond ook met mijn toestel door mijn dakraam gelegen maar niets kunnen vastleggen. Ik woon een paar straten te ver

              Mooie foto's trouwens.
              Sony alpha 200 met glas en flitser...

              Comment


              • #8
                Re: Vuurwerk Gent, again

                Als je dan toch al zo dicht woont had je misschien beter een wandelingetje gemaakt? Er was nog plaats zat vlak aan het water naast ons...
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                Comment


                • #9
                  Re: Vuurwerk Gent, again

                  Ik weet het ... Maar ja, je kan niet alles hebben.
                  Sony alpha 200 met glas en flitser...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vuurwerk Gent, again

                    Ik wist niet hoelang het vuurwerk nog ging duren, en als ik de 5 minuten tijd had genomen om tot daar te gaan, was het vuurwerk misschien al gedaan
                    Dan maar liever uit het dakraam meepikken wat er te zien valt, maar volgende keer reserveer ik wel mijn plaats

                    Comment

                    Working...
                    X